فرسودگی آسفالت ورودی ابرکوه

no-thumbs

مسئول عمران و شهرسازی شهرداری ابرکوه با اشاره به فرسودگی آسفالت محور ورودی ابرکوه از شهر یزد، تاکید کرد: در این محور، نیاز مبرم به اجرای عملیات روکش آسفالت وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از  همشهری «احمدرضا اسدی» با اشاره به این‌که اصلاح ورودی شهر از جمله طرح‌های عمرانی مورد توجه شهرداری ابرکوه است، افزود: شهرداری ابرکوه برای رفع این معضل طرح لایه پوششی آسفالت را  اجرا  کرده تا در اولین فرصت عملیات روکش آن انجام  شود.
وی اضافه کرد: در حال حاضر برای تسهیل تردد و افزایش سطح خدمات شهروندان و رانندگان به اجرای یک لایه ماسه آسفالت در این محور اقدام شده است.
مسئول عمران و شهرسازی شهرداری ابرکوه از دیگر اقدامات عمرانی شهرداری در سال جاری را برنامه‌ریزی برای رفع معضل پارکینگ شهری شامل توسعه پارکینگ‌های مرکز شهر و فعال کردن سیستم کارت پارک معرفی کرد.
اسدی ادامه داد: امیدواریم با بهره‌گیری از خدمات بخش خصوصی در اجرا کردن سیستم کارت پارک و ساخت سه پارکینگ در مرکز شهر، به رفع معضل کمبود پارکینگ در شهر اقدام شود.
وی افزود: یکی از بزرگ‌ترین معضلات مرکز شهر ابرکوه کمبود فضای پارک خودروهاست که همواره مورد اعتراض شهروندان این شهر قرار می‌گیرد و باید برطرف شود.
اسدی با بیان این‌که این شهر فاقد پارکینگ طبقاتی است، ادامه داد: شهر ابرکوه در حال حاضر ۲ پارکینگ مسطح دارد ولی ظرفیتی برای ایجاد پارکینگ طبقاتی در شهر مشاهده نمی‌شود.

بخش نظردهی بسته شده است..