دانش آموزان صاحب کارت هوشمند می‌شوند

no-thumbs

جمهوری اسلامی: رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش از برنامه ریزی برای تهیه و تولید کارت هوشمند اطلاعات تحصیلی دانش آموزان در سطح کشور خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز عبدالرسول عمادی اظهارداشت: تمامی اطلاعات دانش آموزان از بدو تحصیل در دبستان تا پایان متوسطه در این سامانه تجمیع می‌شود.

وی با اشاره به این مطلب که تعلیم و تربیت به نوعی ساماندهی تجارب یادگیری است، افزود: فرایند تعلیم و تربیت در استمرار قرارگرفتن معلم و شاگرد در کنار یکدیگر اتفاق می‌افتد.
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، ماه مهر و رفتن به مدارس را در این فصل موجب افزایش طراوت و بازشدن فضای عمومی در جامعه دانست و افزود: پویایی جامعه در این ایام نشان از تاثیرمثبت تعلیم و تربیت در بالا رفتن نشاط اجتماعی است.
عمادی با بیان اینکه نتایج امتحانات نهایی نشان دهنده عملکرد کل نظام آموزشی است، خاطرنشان کرد: با تمرکز بر این نتایج، می‌توان برنامه ریزی و شیوه‌های اصلاحی را مورد بررسی و استفاده قرار داد.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، وی دوره فعلی اجرای نظام جدید آموزشی را موجب تحت فشار قرارگرفتن آموزش و پرورش از نظر محتوا و نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: در سال تحصیلی ۹۷- ۹۶ و با حذف پیش دانشگاهی، نظام جدید آموزشی به طور کامل استقرار خواهد یافت.

 

بخش نظردهی بسته شده است..