یادمان و تندیس جان‌باختگان قرآنی منا ساخته می‌شود

no-thumbs

طی برنامه‌ریزی صورت گرفته در ستاد بزرگداشت «قاریان مهاجر الی‌الله»، یادمان و تندیس جان‌باختگان قرآنی حادثه منا ساخته می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمدتقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اظهار کرد: در ستاد بزرگداشت قاریان مهاجر الی‌الله، مصوب شده است تا یادمان و تندیس از دست رفتگان قرآنی حادثه منا ساخته شود.
وی افزود: کار ساخت یادمان از دست رفتگان قرآنی حادثه منا با همکاری شهرداری استان‌ها انجام خواهد شد که به عنوان مثال یادمان زنده‌یاد محسن حاجی‌حسنی کارگر، قاری بین‌المللی قرآن در شهر مشهد مقدس ساخته می‌شود و در مکان مناسبی در زادگاه این قاری قرآن نصب خواهد شد.
رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن عنوان کرد: همچنین یادمان امین باوی، مبتهل و از اعضای گروه تواشیح باقرالعلوم(ع)، محمدسعید سعیدی‌زاده و فواد مشعلی از دیگر اعضای این گروه نیز در استان خوزستان ساخته می‌شود و در مکان مناسبی در شهر آبادان نصب می‌شود.
میرزاجانی در ادامه گفت: ساخت تندیس از دست رفتگان قرآنی از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در ستاد بزرگداشت قاریان مهاجر الی‌الله بود که مقرر شد برای هر یک از عزیزان از دست رفته تندیسی ساخته شود و در زادگاه آنها نصب شود.
وی در پایان گفت: هزینه ساخت تندیس از دست رفتگان قرآنی حادثه منا نیز به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه انجام خواهد شد.

بخش نظردهی بسته شده است..