فرماندار یزد تأکید کرد؛

توسعه رشته های ورزشی در یزد نیازمند حضور بخش خصوصی

فرماندار یزد گفت: زمینه جذب سرمایه گذار و حضور بخش خصوصی در توسعه ورزش یزد باید فراهم شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، " محمود شاکری شمسی " در دیدار با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گلساپوش یزد اظهار داشت: حمایت مادی و معنوی بخش خصوصی و مسئولان می تواند ورزش شهرستان یزد را به جایگاه واقعی خود برساند.

وی افزود : نیاز است با برنامه ریزی مناسب و جذب حامیان توانمند در راستای ارتقاء ورزش استان و شهرستان ها گام های اساسی برداشته شود .

فرماندار یزد با تقدیر از تلاش های مجموعه مدیریت باشگاه گلساپوش خاطرنشان ساخت: باید زمینه جذب سرمایه گذار برای ورزش یزد به ویژه در رشته‌هایی که مردم به آن‌ها علاقه زیادی دارند فراهم شود و در حال حاضر تیم‌ فوتبال ساحلی این باشگاه که با پشتوانه بخش خصوصی در سطح کشور دارای رتبه های ارزشمندی است، نمود عینی موفقیت حمایت بخش خصوصی از ورزش استان و شهرستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این دیدار گفت: باشگاه گلساپوش یزد در ترویج ورزش به خصوص رشته فوتبال ساحلی اقدامات خوبی انجام داده که حضور قدرتمند در رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی ، توجه به رده های پایه و استعدادیابی، پرورش چندین ملی پوش و حضور سرمربی یزدی این تیم به عنوان سرمربی تیم ملی از این اقدامات است که بسیار ارزشمند بوده و قابل تقدیر است .

مسعود شریعتی افزود: خوشحال هستیم که این باشگاه با حمایت های بخش خصوصی و با مدیریت خوبی توانسته در رشته فوتبال ساحلی موفق عمل کرده و زمینه توسعه این ورزش را فراهم کند که امیدوارم این موفقیت ها همچنان ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه با تمام وجود از سرمایهگذاران بخش خصوصی که در ورزش ورود کنند، حمایت میکنیم، اظهار داشت: استان یزد همیشه در عرصه ورزش حرف برای گفتن داشته است، پس باید تلاش کنیم، تا با کمک بخش خصوصی رشته های مختلف ورزشی را به پویایی و شکوفایی هرچه بیشتر برسانیم.

بخش نظردهی بسته شده است..