معاونت امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار یزد:

توسعه فرصت‌های شغلی جدید در استان یزد

سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار یزد گفت: به منظور پایداری اشتغال و توسعه فرصت‌های شغلی جدید در استان، تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز "سید علی عزالدینی"  در ابتدای نشست کارگروه اموال تملیکی بانک ملی، با اشاره به حمایت جدی دولت تدبیر و امید از حوزه تولید، اظهار کرد: این که بانک ملی قصد دارد اموال تملیکی خود را به صاحبان این اموال و املاک و نفراتی که توانایی سرمایه‌گذاری جدید را دارند واگذار کند، اقدام شایسته‌ای است و مسئولان ارشد استان تمام تلاش خود را در جهت توسعه فرصت‌های شغلی جدید در استان انجام می‌دهند.

"محمد علی تقی مولایی" نماینده مدیر عامل و رییس کار گروه اموال تملیکی بانک ملی، گفت: نگاه دولت یازدهم این است که بانک‌ها از حالت بنگاه‌داری خارج شوند.

وی تصریح کرد: به منظور توسعه فضای کسب و کار، ایجاد فرصت های شغلی جدید و رفع موانع تولید، بانک ملی ایران طرحی را به مرحله اجرا گذاشته است که اموال و املاک تملیکی خود را در حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی در راستای اجاره به شرط تملیک به صنعتگران و تولید کنندگان واگذار می‌کند.

مولایی در پایان اموال و املاک بانک ملی ایران در سراسر کشور را یک‌هزار و ۸۰۰ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۱ مورد مربوط به استان یزد است که با شرایط ویژه آماده واگذاری است.

بخش نظردهی بسته شده است..