معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد عنوان کرد

حرکت چرخ صنعت کشور با ایجاد رشته‌های دکتری پژوهش‌محور

no-thumbs

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: چرخی از چرخ‌های صنعت کشور از طریق ایجاد رشته‌های دکتری پژوهش‌محور به حرکت در خواهد آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز ، دکتر سیدعلی المدرسی در جلسه شورای عالی آموزش واحد یزد با حضور مدیران گروه‌های آموزشی، روسای دانشکده‌ها و هیأت رئیسه دانشگاه، گزارشی از ثبت نام دانشجویان جدید الورود ارائه کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یزد اکنون میزبان ۳۵۹ نفر دانشجو در مقطع دکتری، ۱۱۰۰۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد است و امروز آمار دانشجویان دانشگاه به ۱۸۰۰۰ نفر رسیده و امسال توانستیم با تنوع رشته‌ها و خدمات خوبی که ارائه دادیم بیش از ۲۳۰۰ نفر دانشجوی جدیدالورود جذب کنیم که آمار بسیار خوبی است.

وی با توجه به پذیرش دانشجو در رشته دکتری پژوهش‌محور گفت: امسال ۱۸ دانشجوی پژوهش محور در ۶ رشته تحصیلی در ترم مهر ثبت نام کردند که با انجام کارهای پژوهشی در مدت سه الی چهار سال با همراهی استاد راهنما و از طریق قرارداد پژوهشی برون دانشگاهی چرخی از چرخ‌های صنعت مملکت را به حرکت در می آورند و بخشی از رسالت دانشگاه در این پیوند مهم با صنعت از طریق ایجاد رشته های دکتری پژوهش محور آغاز و شروع به حل شدن خواهد کرد.

علی‌المدرسی، استادان دانشگاه آزاد اسلامی یزد را با همه افتخارات و موفقیتشان نشانه اعتبار و ارزش این دانشگاه عنوان و اظهار کرد: با تمام توان دانش خود را به دانشجویان انتقال دهید و با رعایت انصاف و عدالت در هزینه های آموزشی عزم دقیق خود را جهت پرهیز از اسراف داشته باشید.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در نهایت برای تمامی دانشجویان بویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی آرزوی توفیق در کسب علم و دانش و دستیابی به مدارج بالاتر کرد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..