توسعه فرصت های شغلی جدید در یزد

no-thumbs

سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری یزد گفت: مسوولان ارشد این استان برای پایداری اشتغال و توسعه فرصت های شغلی جدید در استان تمام تلاش خود را خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز این مطلب را سیدعلی عزالدینی در نشست کارگروه اموال تملیکی بانک ملی ایران در مدیریت شعب این بانک در یزد عنوان کرد.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری یزد همچنین با اشاره به حمایت جدی دولت تدبیر و امید از حوزه تولید اظهار کرد: برنامه بانک ملی مبنی برای واگذاری اموال تملیکی این بانک به صاحبان این اموال و املاک و نفراتی که توانایی سرمایه گذاری جدید را دارند شایسته است.
نماینده مدیر عامل و رییس کار گروه اموال تملیکی بانک ملی نیز در این نشست گفت: نگاه دولت یازدهم این است که بانکها از حالت بنگاه داری خارج شوند.
محمدعلی تقی مولایی افزود: بانک ملی ایران به منظور توسعه فضای کسب و کار، ایجاد فرصت های شغلی جدید و رفع موانع تولید طرحی را اجرا کرده که اموال و املاک تملیکی خود را در حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی در راستای اجاره به شرط تملیک به صنعتگران و تولید کنندگان واگذار می کند.
وی اموال و املاک بانک ملی ایران در سراسر کشور را هزار و ۸۰۰ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۱ مورد مربوط به استان یزد است که با شرایط ویژه آماده واگذاری است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..