دانشکده صداوسیما در یزد راه اندازی شود

no-thumbs

مدیر حوزه علمیه استان یزد خواستار راه اندازی شعبه ای از دانشکده صدا و سیما در یزد در راستای تربیت نیروهای ارزشی رسانه ای با همکاری حوزه این استان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزحجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، به همراه معاونین امور طلاب و دانش آموختگان و تهذیب حوزه علمیه استان، در بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان مر کز یزد، خواستار افزایش تعاملات رسانه ای به منظور پوشش رویدادهای خبری حوزوی شد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت ها و استعدادهایی که در مدارس علمیه استان یزد وجود دارد، حوزه استان آمادگی دارد که به صورت جدی و تخصصی در زمینه تولید محتوای رسانه ای اقدام کند.

مدیر حوزه علمیه استان یزد با اشاره به این که بسیاری از طلاب به فعالیت های خبری علاقه دارند، خاطرنشان کرد: لازمه ورود طلاب به بخش تولید محتوای رسانه ای، برگزاری کلاس های آموزشی خبرنگاری به صورت تخصصی برای آنان است.
وی با اشاره به راه اندازی استودیوی تخصصی با تمام امکانات، در مدرسه علمیه مصلی، ابراز داشت: تاکنون از این استودیو برای تولید و مصاحبه با خانواده های شهدای طلبه و روحانی استفاده شده است .
مدیرحوزه علمیه استان یزد همچنین خواستار راه اندازی شعبه ای از دانشکده صدا و سیما در استان یزد شد و تاکید کرد: با توجه به این که یکی از دغدغه های اصلی صدا و سیما تربیت نیروهای ارزشی و تزریق آن به بدنه رسانه ملی است، حوزه علمیه استان همان گونه که رشته های تخصصی حقوق و قضاء و امامت و … را راه اندازی کرده و رشته های تفسیر و شیعه شناسی را نیز در دستور کار قرار داده، آمادگی دارد با همکاری صدا و سیما، این اقدام را انجام دهد.

بخش نظردهی بسته شده است..