امام جمعه یزد:جوانان در زندگی سرگردانند

no-thumbs

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمنان با استفاده از نفوذ رسانه‌های مختلف به دنبال نا‌امید کردن جوانان از اسلام هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز آیت الله محمد رضا ناصری  در مراسم اختتامیه طرح ضیافت اساتید دانشگاه یزد افزود: استکبار جهانی توسط رسانه‌های مختلف به دنبال دور کردن نسل جوانان از ارزش‌ها و انقلاب و اهداف مقدس آن هستند.

وی با اشاره به نفوذ وسایل ارتباط جمعی و بخصوص ماهواره و اینترنت ادامه داد: ارائه تحلیل‌های نادرست از انقلاب و نظام خط اصلی دشمنان برای تضعیف باور‌ها و اعتقادات جوانان است.

امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: دنیای استکباری در سال‌های اخیر در این بخش سرمایه گذاری زیادی را انجام داده و می‌خواهد با تهدید نرم به اهداف خود برسد.
ناصری گفت: بر متولیان فرهنگی و آموزشی و فعالان رسانه‌ای و همچنین اساتید دانشگاه‌ها است که مردم و نسل جوان را بیش از گذشته به توطئه‌های فرهنگی دشمنان آشنا نمایند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به جوانان کشور، امید به زندگی بهتر و دستیابی به اهداف مقدس را هدیه کرد تاکید نمود: جوانان انقلابی ما علیرغم توطئه‌های فرهنگی دشمنان هیچگاه دچار بی‌هدفی و سرگردانی نمی‌شوند و با قدرت در مسیر حق و ارزش‌ها حرکت می‌کنند.


امام جمعه یزد گفت: انقلاب اسلامی از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی است بصورت امانت در اختیار ما گذشته شده و لذا باید با هوشیاری و بصیرت از آن حفاظت کنیم.
ناصری با اشاره به اینکه در دنیای غرب و برخی ملل اسلامی مردم و جوانان در زندگی دچار سرگردانی هستند، تصریح کرد: حاکمان آن کشور‌ها با ظلم و بدون توجه به معنویت فقط به فکر حکومت داری خود هستند.


طرح ضیافت اندیشه اساتید با هدف دانش افزایی آن‌ها در مباحث مختلف توسط نهاد نمایندگی رهبری و با همکاری سایر مسوولان دانشگاه یزد برگزار شده است.ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..