اجرا ۲نمایش خیابانی با محوریت سیره حضرت علی (ع) در یزد

no-thumbs

مسئول فرهنگی ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد از اجرای دو نمایش خیابانی به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت با محوریت سیره حضرت علی (ع) در مدارس و خیابان های یزد اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز علیرضا ثواچه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این دو نمایش «مریدان شاه مردان علی» و «اوصاف صاحب ذوالفقار» نام دارند که اجرای آنها از اول مهرماه آغاز شده و تا دهم این ماه که به عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده، ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این همایش امروز در سانس عصر از ساعت ۱۸:۳۰ در مجتمع آریا اجرا می شود و روز سه‌شنبه، هفتم مهرماه نیز سانس صبح این نمایش در ساعت ۱۰:۴۵ در هنرستان هنرهای زیبای دختران در خیابان فرخی و سانس عصر در ساعت ۱۸:۳۰ در پارک آزادگان اجرا می‌شود.

ثواچه ادامه داد: در روز چهارشنبه، هشتم مهرماه نیز سانس صبح این نمایش در ساعت ۹:۳۰ در دبیرستان پسرانه شهید حاجی حسنی در چهارراه مسکن و شهرسازی و سانس عصر در ساعت ۱۸:۳۰ در پارک بزرگ شهر برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری سانس صبح روز نهم مهرماه در ساعت ۹ صبح در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ یزد در چهارراه سلمان فارسی و سانس عصر در ساعت ۱۸:۳۰ در پارک آزادگان یزد خبر داد.

ثواچه خاطر نشان کرد: نمایش «مریدان شاه مردان علی» در روز جمعه، دهم مهرماه نیز تنها در یک سانس در ساعت ۱۸:۳۰ در میدان امیرچخماق و در جوار مزار شهدای گمنام اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: اجرای نمایش «اوصاف صاحب ذوالفقار» نیز از چهارم مهرماه آغاز شده و تا نهم مهرماه ادامه خواهد داشت که سانس صبح این نمایش امروز، ششم مهرماه ساعت ۱۰ در فلکه سوم آزادشهر، خیابان موسی بن جعفر (ع)، خیابان کمیل اجرا شده و سانس عصر آن در ساعت ۱۸:۳۰ در مجتمع ستاره برگزار می‌شود.

ثواچه خاطر نشان کرد: در روز سه‌شنبه نیز سانس صبح این نمایش در ساعت ۹:۱۵ در دبیرستان دخترانه زینبیه در خیابان کاشانی و سانس عصر در ساعت ۱۸:۳۰ در میدان شهید بهشتی برگزار می‌شود و روز چهارشنبه نیز نمایش در دو سانس ۱۱:۱۵ صبح و ۱۸:۳۰ به ترتیب در دبیرستان پسرانه امام سجاد (ع) در صفائیه و پارک کوهستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نمایش «اوصاف صاحب ذوالفقار» در روز پنج‌شنبه، نهم مهرماه نیز تنها یک سانس در ساعت ۱۸:۳۰ در پارک بزرگ شهر اجرا می‌شود.

ثواچه اظهار امیدواری کرد: با اجرای این نمایش‌های خیابانی که بر منش، سیره و سبک زندگی و سجایای امیرالمومنین حضرت علی (ع) تکیه دارد، بتوانیم مروج فرهنگ پهلوانی و سیره و سبک زندگی امام اول شیعیان جهان باشیم.

وی یادآور شد: این برنامه، یک عنوان از ۲۳ عنوان برنامه تدارک دیده شده برای ایام امامت و ولایت در ستاد مبشر غدیر است که مخاطبان بسیاری از گروه‌های سنی مختلف را زیر پوشش می‌گیرد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..