تلاش برای مدیریت پسماندهای ساختمانی یزد

no-thumbs

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد از تلاش این سازمان برای مدیریت نخاله‌های ساختمانی به ویژه جمع‌آوری نخاله‌ها در مناطق مختلف شهر خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از  همشهری «حمیدرضا رحیمدل» افزود: جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی برای زیباسازی شهر و کاهش آلودگی‌های بهداشتی لازم و ضروری است، از این رو شهروندان باید با آژانس خاک و نخاله شهرداری همکاری بیشتری کنند.
وی ادامه داد: بخشی از فعالیت‌های این آژانس، جمع‌آوری نخاله‌های مردمی است که از طریق تماس با آژانس اطلاع‌رسانی می‌شود اما بخشی از نخاله‌های ساختمانی نیز در شهر رها شده است.
این مسئول از تلاش پرسنل و به کارگیری ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند برای جمع‌آوری نخاله‌های رها شده در مناطق مختلف شهر خبر داد.
رحیمدل گفت: به تازگی نخاله‌های ساختمانی منطقه ۲ شهرداری یزد جمع‌آوری شده و این کار با جدیت در دیگر  مناطق شهری البته با کمک شهروندان انجام می‌شود.
وی از شهروندان خواست؛  با مشارکت در اجرای این طرح، در صورت مشاهده رانندگان متخلف که به تخلیه نخاله‌ها در معابر عمومی اقدام می‌کنند، سازمان مدیریت پسماند شهرداری را در جریان قرار دهند.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده این تخلفات باید موارد را با شماره تماس ۳۷۲۵۰۰۲۰ و سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد، به مسئولان مربوطه گزارش دهند.

بخش نظردهی بسته شده است..