تربیت نوین یزد با نفرات بومی در لیگ بازی می کند

no-thumbs

قائم مقام باشگاه تربیت نوین یزد گفت: تیم فوتبال این باشگاه برای نخستین مرتبه در لیگ دسته دو باشگاه های کشور با کادر فنی و بازیکنان تمام بومی بازی می کند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزاحسان بوستانه در گفت و گو با ایرنا افزود: با صلاحدید هیات مدیره باشگاه، تمام اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم بومی یزد هستند که قبلا سابقه بازی در تیم های مختلف لیگ های کشوری را دارند.

وی ادامه داد: بدون شک اعتماد به بازیکنان بومی که غیرت و تعصب یزد را دارند می تواند برای این تیم در لیگ امسال نتایج خوبی را همراه داشته باشد .
قائم مقام باشگاه تربیت نوین یزد اظهار داشت: تمامی برنامه های تیم برای حضور در لیگ امسال طبق برنامه و با هماهنگی کادر فنی انجام گرفته است .
بوستانه گفت: هدف تیم در لیگ امسال کسب نتایج خوب و دفاع از فوتبال یزد و حداقل بقا در لیگ و همچنین حضور در بالای جدول گروه است .
این مسوول اظهار داشت: تمامی مسابقات در خانه و بیرون از آن اهمیت دارد و امیدواریم با حمایت مسوولان اجرایی و ورزشی و هواداران به اهداف خود برسیم .
بوستانه گفت: بر اساس برنامه انجام گرفته در اولین مسابقه در لیگ امسال در روز چهارشنبه هشتم مهرماه در بندر ماه شهر به مصاف تیم شهرداری این شهر خواهیم رفت .
مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی باشگاه های کشور با حضور ۴۰ تیم در چهار گروه برگزار می شود که تیم تربیت نوین یزد به عنوان تنها نماینده این استان در گروه دو با تیم های راهیان کرمانشاه ، پارس جنوبی جم ، شهرداری تبریز ، بادران تهران ، کیمیا فرایند تهران ، شهرداری کامیاران ، کارگر بنه گز ، شهرداری ماه شهر و ماهان شوشتر همگروه است .

 

بخش نظردهی بسته شده است..