بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت:

سرنوشت نابغه قرآنی یزد همچنان نامعلوم

سازمان حج و زیارت، خبر کشته شدن یکی از حجاج یزدی در حادثه صحرای منا را تایید کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزنام سه نفر از حجاج ایرانی در فهرست مفقودی‌های یزد بود که امروز با درج نام محمدرضا کارگر حاجی‌‌‌آبادی در فهرست کشته شده‌ها، خبر کشته شدن این زائر یزدی تایید شد.

سرنوشت دو مفقودی دیگر که یکی از آنها از طریق کاروان‌های یزد و دیگری توسط کاروان بعثه مقام معظم رهبری به حج مشرف شده بودند، هنوز نامعلوم است.

مهدی درستکار، زائر یزدی است که پس از حادثه صحرای منا هنوز به کاروان خود مراجعت نکرده اما نشانی از وی در بیمارستان‌ها و سردخانه‌ها نیست.

استاد حسن دانش، قاری برجسته بین‌المللی که امسال برای مرتبه دوم از استان یزد عازم مسابقات بین‌المللی قرآن شد و در آنجا افتخار آفرید، از سوی بعثه مقام معظم رهبری به حج مشرف شد که در حادثه منا مفقود شد و هنوز خبری از سرنوشت وی اعلام نشده است.

دو تن از همراهان وی که آنها نیز از برجسته‌ترین قاریان کشور به شمار می‌رفتند، کشته شده‌اند و نام آنها در فهرست کشته‌شدگان این حادثه درج شده است اما نام دانش همچنان در فهرست مفقودی‌هاست.

خانواده وی و حج و زیارت استان یزد که مدیرکل آن هم‌اکنون در مکه به سر می‌برد نیز هیچ خبری از این قاری برجسته استان یزد و کشور ندارند.فارس

بخش نظردهی بسته شده است..