ارسال ۲۰۰ اثر به جشنواره شعر دفاع مقدس یزد

no-thumbs

دبیر اجرایی ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس استان از ارسال 200 اثر به دبیرخانه این جشنواره با نام «انارستان زخمی» خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از  همشهری، «سیدداود سیدمحسنی» گفت: این جشنواره با موضوعات «دفاع مقدس در آئینه عاشورا»، «نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس»، «شعر مقاومت ملل با تاکید بر بیداری اسلامی»، «جنگ نرم»، «شهدای علمی»  و «حماسه ۹ دی» برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اضافه شدن بخش ترانه به این جشنواره در سال جاری، ادامه داد: ششمین دوره از جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در ۴ قالب سنی کودکان و نوجوانان، شعرای زیر ۱۸ سال، شعرای ۱۸ تا ۴۰ ساله و شعرای بالای ۴۰ سال برگزار می‌شود.
این مسئول افزود: این جشنواره هشتم مهرماه امسال بعد از نماز مغرب و عشا در فرهنگسرای شهرداری برگزار می‌شود و از برگزیدگان تجلیل به عمل می‌آید.
به گفته سیدمحسنی، ۸۰ شاعر استان به ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کرده‌اند که بیشترین آثار ارسال شده مربوط به گروه سنی ۱۸ تا ۴۰ سال بوده است. دبیر اجرایی ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان از ارتقای کیفی آثار ارسالی به جشنواره امسال خبر داد و افزود: آثار با کیفیت این جشنواره در بخش ترانه و در گروه سنی زیر ۱۸ سال چشمگیر بوده است. وی خروجی آثار ارسالی به این جشنواره را چاپ کتاب شامل اشعار برگزیده عنوان کرد و افزود: این کتاب در روز برگزاری جشنواره رونمایی خواهد شد.
سیدمحسنی همچنین از انتشار ویژه نامه این جشنواره شعر استانی خبر داد و از همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان در برگزاری این جشنواره تقدیر کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..