استاندار یزد خبر داد:

ارتقا ۷ رتبه‌ای اعتبارات استان یزد در سال جاری

استاندار یزد بابیان اینکه در سال‌های گذشته اعتبارات استان از نظر رتبه در جایگاه 29 کشور قرار داشته است، گفت: خوشبختانه در سال94 این جایگاه با رشد 7 پله ای به رتبه 22کشور ارتقا یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزچهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال جاری با حضور استاندار یزد، معاونین استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و جمعی از مسئولان استان در سالن مرحوم حمیدیا استانداری برگزار شد.

 در ابتدای این جلسه "سید محمد میرمحمدی" ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و آغاز سال تحصیلی، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و دلاور مردی‌های فرماندهان سپاه، ارتش و بسیج در شکست حصر آبادان را گرامی داشت و از جان باختن تعدادی از هم‌وطنان ایرانی در حادثه فاجعه‌بار منا ابراز تأسف نمود.

وی ابراز امیدواری کرد: باهمت مسئولان استان، این رتبه در آینده نیز ارتقاء یابد تا شایسته تلاش‌های مردم استان باشد.

گفتنی است ارائه سند راهبردی منارید در توسعه پایدار حوزه آبخیز بهاباد، مصوبه کمیسیون ماده ۲۱۵ در خصوص پروژه آب‌رسانی به مبارکه بافق، ارائه طرح جامع تفضیلی شهر زارچ و توزیع پیشنهادی اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای استان در سال ۹۴ توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ازجمله دستور کارهای این جلسه بود که موردبحث و تبادل‌نظر اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قرار گرفت.

بخش نظردهی بسته شده است..