فرماندار یزد:

تربیت و پرورش دانش آموزان استثنائی نشأت گرفته از عشق و هنر معلمان است

فرماندار یزد گفت: معلمی تنها شغل نیست بلکه عشق و هنری است که در ریشه در اعتقادات قلبی معلمان داشته و در آموزش و پرورش استثنائی علاوه بر عشق عنصر سوز نیز اضافه می شود،‌ معلمین با عشق می سوزند تا به جامعه هدف خود روشنی و گرمی هدیه دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، مراسم آغاز سال تحصیلی ۹۵-۹۴دانش آموزان استثنایی استان یزد صبح امروز با حضور یادگار امام جمعه فقید یزد، فرماندار، مدیران کل آموزش و پرورش استان و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و جمعی دیگر از مسئولین در آموزشگاه شبانه روزی رسولیان برگزار شد.

" محمود شاکری شمسی " در این مراسم با تبریک فرارسیدن فصل مهر و بازگشایی مدارس اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی یک رویداد بزرگ فرهنگی است که همزمان با ماه مهر در کشور اتفاق می افتد.

فرماندار یزد تصریح کرد: خوشبختانه در سال جاری با هماهنگی های انجام شده با دستگاه های اجرایی شهرستان پروژه مهر در سطح استان و شهرستان یزد به صورت جدی در حال پیگیری است و این طرح به خوبی در حال اجرا است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در همه ادیان آسمانی به ویژه دین مبین اسلام به موضوع احترام به معلمین تأکید شده است گفت: معلمی تنها شغل نیست بلکه عشق و هنری است که در ریشه در اعتقادات قلبی معلمان داشته و در آموزش و پرورش استثنائی علاوه بر عشق عنصر سوز نیز اضافه می شود،‌ معلمین با عشق می سوزند تا به جامعه هدف خود روشنی و گرمی هدیه دهند.

فرماندار یزد خاطرنشان ساخت: اینکه دانش آموزان استثنائی در رشته های مختلف فرهنگی و ورزشی در سطح کشور و استان موفق به کسب رتبه های برتر می شوند، حاصل تلاش مدیران و معلمانی دلسوز آنها می باشد که امیدواریم در آینده نیز با همت و تلاش خود دانش آموزان این موفقیت ها نیز ادامه داشته باشد.

در پایان این مراسم مرکز جامع آموزشی توانبخشی مهر رسولیان نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است در این مرکز خدمات بینائی سنجی، شنوائی سنجی، گفتار درمانی فیزیوتراپی، کاردرمانی، مشاوره و تست هوش و اختلالات یادگیری ویژه دانش آموزان ارائه می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..