بهترین گزینه اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس

no-thumbs

روزنامه جوان در یادداشتی نوشت: حضور علی‌اکبر ناطق نوری در جریان انتخابات مجلس بهترین گزینه‌ای خواهد بود که اصلاح‌طلبان امیدوارند بتوانند با آن به موفقیت قبلی خود دست پیدا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزناطق به هیچ عنوان در ائتلافی که یکی از اجزای آن جبهه پایداری باشد، داخل نخواهد شد و اصلاح‌طلبان امیدوارند از آن نهایت استفاده را ببرند. ناطق به عنوان یک شخصیت مؤثر در داخل نظام می‌تواند چانه‌زنی‌های درونی برای حضور آنان در انتخابات را به پیش ببرد و در صورت لزوم سلامت آنان را برای شورای نگهبان قانون اساسی تضمین کند.

حضور ناطق در رأس مجلس دهم تکرار خاطرات مجلس پنجم است که در نهایت به قدرت فائقه آنان در مجلس ششم انجامید. با این حال حضور ناطق در انتخابات مجلس با موانعی روبه رو است که مهم‌ترین مانع عدم تمایل وی برای حضور در عرصه انتخابات مجلس است و وی نیز چندین بار این مسئله را به صراحت بیان کرده است. با این حال تلاش‌ها برای حضور دوباره ناطق در عرصه انتخابات هر روز بیش از پیش شدت می‌گیرد و نشریه صدا در آخرین شماره خود از درخواست سیدحسن خمینی از ناطق برای حضور در انتخابات خبر داده است.

حضور ناطق در عرصه انتخابات می‌تواند عملاً تمام معادلات قبلی را متحول کرده و به علت سابقه وی در بین اصولگرایان عملاً بخشی از آرای طرف مقابل را به خود جذب کند. با این حال ناطق در پاسخ به درخواست سیدحسن خمینی برای حضور در انتخابات تنها به این پاسخ بسنده کرده است که باید بیشتر روی این مسئله فکر کند و بعد پاسخ درخوری به آن بدهد.

بخش نظردهی بسته شده است..