پیام تسلیت دانشگاه آزاد یزد به مناسبت فاجعه منا

no-thumbs

پیام تسلیت دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به مناسبت فاجعه منا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز

حادثه دردناک و اسف بار منا عید بزرگ مسلمانان جهان را به عزا تبدیل کرد؛ فاجعه عظیمی که روح پاک عده‌ای از هموطنان عزیزمان در سایه بی لیاقتی و بی تدبیری حکام سعودی به سوی معبود پرکشید و تنها تسلای خاطر بازماندگانشان پاکی و پیراسته بودن عزیزانشان در زمان دیدار با معبود و دل بریدن از دنیای دون در سرزمین پیامبر(ص) است. هر چند درد بزرگ چگونه نبودنشان بر سینه ملت شریف ایران سنگینی می کند و عوض شدن لباس سپید احرامشان با خلعت آخرت از خاطره‌ها محو نخواهد شد .

بدینوسیله مراتب تسلیت، همدردی و تألم روحی مجموعه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان یزد را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) مقام معظم رهبری (مد ظله) و خانواده‌های داغدار این عزیزان اعلام کرده و علو درجات هموطنان از دست رفته امان و بازگشت صحت و سلامتی برای آسیب دیدگان این واقعه عظمی را از خداوند منان مسألت داریم.

حجت الاسلام حرزاده رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان یزد هم درباره فاجعه دردناک به قربانگاه رفتن حجاج در منا در جمع نمازگزاران مسجد شهید صدوقی دانشگاه آزاد اسلامی استان بیان کرد: امروز کسانی‌که باید خادم الحرمین باشند در واقع خائن الحرمین هستند. قطعا هدف شوم دشمن درجه اول جهان اسلام یعنی آمریکا واسراییل جنایتکار که حامیان اصلی آل سعودند، تعطیلی حج، این همایش بزرگ جهان اسلام است، آنها دنبال نابودی اسلام ناب محمدی (ص)هستند.

شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز در بیانیه ای اعلام کرد: جهان اسلام بار دیگر در اثر بی کفایتی و سوء مدیریت رژیم آل سعود در غم و اندوه فرو رفت . مصیبت عظمایی که جمع کثیری را داغدار و عید مسلمین را مبدل به عزا نمود ، رژیم آل سعود با اعمال شرورانه در منطقه و حمایت های بی حد از گروه های تروریستی چهره رحمانی اسلام را خدشه دار و با تجاوز به کشور اسلامی و همپیمانی با شیطان بزرگ ، خباثت خود را به اوج رسانده است .

بخش نظردهی بسته شده است..