افزایش ۵۰ درصدی ارزش معاملات در بورس یزد

no-thumbs

مدیر بورس منطقه ای یزد ، از افزایش بیش از 50 درصدی ارزش معاملات و 35 درصدی حجم معاملات نسبت به هفته گذشته در این بورس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزعلی اکبر جعفری  در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : بر اساس آمار سامانه معاملات بورس اوراق بهادار طی هفته گذشته تعداد سهام مورد معامله در تالار بورس یزد برابر ۵۸ میلیون و ۴۲ هزار و ۵۷۷ سهم بوده که این آمار در هفته قبل از آن ۴۲ میلیون و ۸۳۷ هزار و ۳۵۲ سهم اعلام شده بود.
وی افزود : ارزش این معاملات در هفته منتهی به ۲۵ شهریور ۶۵ میلیارد و ۵۷۵ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۸۲ ریال بود که در هفته قبل با ۵۰ درصد افزایش به ۹۹ میلیارد و ۱۶۲ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۵۳۳ ریال رسیده است.
مدیر بورس یزد همچنین از افزایش ۶ درصدی خرید سهام از سوی سهامداران یزدی خبر داد و اظهار کرد : در این هفته ۶۲ درصد از سهام از سوی سهامداران یزدی خریداری شد و ۳۸ درصد آن به معاملات ناشی از فروش سهام اختصاص داشت این در حالی است که در هفته قبل از آن سهامداران یزدی ۵۶درصد را خریداری کرده بودند.
جعفری اضافه کرد : در هفته گذشته ۱۶ نفر سهامدار جدید برای سرمایه گذاری وارد بورس یزد شدند و این حجم از معاملات توسط ۳۲ کارگزار فعال در بورس یزد انجام شده که بیشترین حجم آن متعلق به کارگزاری ایساتیس پویای تفت بوده است.
بورس منطقه ای یزد در سال ۱۳۸۳ خورشیدی با حضور ۶ شرکت کارگزاری با عملکردی که حاکی از معامله ۲۸ میلیون سهم به ارزش ۱۶۳ میلیارد ریال بود شروع بکار کرد . ک

بخش نظردهی بسته شده است..