آب معدنی دماوند سابقه دار است

no-thumbs

خبرگزاری فارس: مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد سازمان غذا و دارو گفت: مشکلات موجود در آب معدنی های دماوند مسبوق به سابقه بوده است و چشمه آب معدنی این شرکت نیز در گذشته، توقیف گردیده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز دکتر بهروز جنت درباره آلودگی آب معدنی دماوند و دیگر برندهای موجود در سطح بازار گفت: پرونده حدود ۱۲ شرکت آب معدنی در اختیار اداره کل نظارت بر فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان به عنوان ناظر تخصصی وزارت بهداشت قرار گرفته است و در صورت تائید اصلاحات از سوی این اداره کل، سایر موارد حقوقی و نظارتی پیگیری می شود.

وی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر خط تولید شرکت‌های متخلف متوقف و اجناس آنها از سطح بازار جمع‌آوری شده است.

به گفته جنت آب معدنی دماوند از جمله شرکت‌هایی بوده که تذکرات لازم را در بحث آلودگی میکروبی جدی نگرفت: متاسفانهه مشکلات موجود در آب معدنی های این شرکت مسبوق به سابقه بوده است و چشمه آب معدنی این شرکت نیز در سالهای گذشته، بدلیل مشکلات ناشی از آلودگی توقیف گردیده بود.

وی گفت: به جز نشان تجاری آب معدنی دماوند، نام هیج آب معدنی دیگری به عنوان متخلف اعلام نشده است و این آب معدنی نیز صرفا به دلیل عدم تمکین به مقررات وضع شده در اداره کل تخصصی وزارت بهداشت و نیز عدم جدی گرفتن هشدارهای ارگان نظارتی اعلام نام شد.

بخش نظردهی بسته شده است..