آخرین وضعیت ۳ قرآنی مفقودی منا:

هنوز اطلاعی از حاج حسن دانش قاری مشهور یزدی نیست

رحیم قربانی از فعالان قرآنی کشور آخرین اخبار در مورد جستجوی مفقودین فاجعه منا را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز رحیم قربانی، از فعالان قرآنی کشورمان که هم اکنون در مکه حضور دارد، در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) در مورد آخرین وضعیت پیش آمده در سرزمین وحی پس از فاجعه منا، گفت: مسئولان عربستان سعودی اجازه تصویربرداری از اجساد و نیز مصدومان را نمی دهند.
وی افزود: این مسئولان حتی دوربین نماینده مرکز پزشکی را گرفته و این شخص را بازداشت کرده اند، آنها این ادعا را دارند که باید چند روز بگذرد و به وسیله انگشت نگاری افراد و مجروحان شناسایی شوند.
قربانی تصریح کرد: اگر سعودی اجازه همکاری به تیم پزشکی ایران می دادند، با وجود تعداد معدود در نفرات عمق این فاجعه را کمتر می کردند و قطعاً ابعاد حادثه بسیار کمتر می بود.
این فعال قرآنی کشورمان اظهار کرد: با وجود این کارکنان مرکز پزشکی حج شبانه روزی به درمان ایرانی ها و حتی مصدومان سایر کشورها مشغول هستند و از همان ابتدا جلوی خیلی از تلفات با ورود خودجوش این افراد گرفته شد.
وی در ادامه با اشاره به مفقود شدن چند نفر از پزشکان در این فاجعه، گفت: عکس های مفقودین در اختیار رابط عربی با بیمارستان های مکه قرار گرفته شده است و جستجوی بیمارستان به بیمارستان ادامه دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..