پیام استاندار یزد درپی فاجعه منا

no-thumbs

استاندار یزد درپی حادثه هولناکِ کشته و زخمی شدن هزاران نفر از زائران حرم امن الهی در مکه مکرمه، این فاجعه را ننگ ماندگاری برای رژیم آل سعود دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسید محمد میرمحمدی در پیامی فاجعه دلخراش صحرای منا را به بازماندگان این حادثه تسلیت گفت.

در متن کامل  این پیام آمده:

انالله و انا الیه راجعون

اتفاق جانگداز و فاجعه اسفبار منا در مسیر رمی جمرات قلوب مسلمین عالم را به درد آورد و داغی آتشناک بر دلهای آزادگان جهان نهاد.

حادثه هولناک کشته و زخمی شدن هزاران نفر از زائران حرم امن الهی ننگ ماندگاری شد بر دامن آنان که به ناحق خویش را خادم الحرمین می دانند و اگر دستهای توطئه و نفاق را دور از تصور بدانیم در سوء مدیریت و بی توجهی ها و اهمال ها و بی کفایتی های رژیم آل سعود است شک و تردیدی نخواهد بود و این رژیم پاسخگوی صدمات و خون این عزیزان خواهد بود.

اینجانب این رخداد دلخراش و اندوهبار را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری و ملت عزیز و شریف ایران و اهالی همیشه در صحنه درالعباده تسلیت عرض می کنم و برای جان باختگان این سفر روحانی که در پیشگاه حضرت حق در عید قربان، قربانی شدند و شهید گونه به وصال محبوب نایل آمدند آرزوی علو درجات دارم. از خداوند منان میخواهم ظهور منجیش را برای برقراری عدالت و پاک کردن زمین از لوث وجود ناپاکان نزدیک گرداند.

بخش نظردهی بسته شده است..