تقویت سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد

no-thumbs

مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری یزد از تماس روزانه 70 نفر از شهروندان یزدی با سامانه 137 شهرداری برای بیان خواسته‌ها، نظرات، پیشنهادها و انتقادات خبر داد و گفت: تجهیز و تقویت سامانه برای رسیدگی به خواسته‌های شهروندان در دستور کار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از  همشهری «حسین ساجدی‌فر» عمده موارد مطرح شده از سوی شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ را مربوط به ارائه خدمات شهری از جمله نظافت معابر و جمع‌آوری زباله و نخاله، سد معبر، فعالیت مشاغل مزاحم شهری و نگهداری از حیوانات در منازل مسکونی اعلام کرد. وی افزود: بسیاری از درخواست‌های مردمی به محض دریافت از سوی اپراتور سامانه ۱۳۷ به کارشناسان مربوط در شهرداری مرکز یا مناطق اعلام و رفع می‌شود.
این مسئول گفت: اما برخی از تماس‌ها از جمله شکایت از مزاحمت مشاغل شهری به مراجعه حضوری شهروندان شاکی و پیگیری آن از سوی شهرداری تا حصول رای دادگاه نیاز دارد و زمان بیشتر را می‌طلبد. ساجدی‌فر ادامه داد: شهروندان باید مطلع باشند که رسیدگی فوری به بعضی از درخواست‌ها با توجه به فرآیند‌هایی که باید طی شود، زمان‌بر است اما بسیاری از خواسته‌های شهروندان به سرعت پیگیری و رفع می‌شود. وی افزود: ۵ خط تلفن برای پاسخگویی به نیازهای شهروندان و ارتباط آنها با سامانه ۱۳۷ دایر است و خطوط اتصال شهروندان به سامانه مزبور هیچ گاه اشغال نیست.
مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری یزد تاکید کرد: فعالیت‌های سامانه ۱۳۷ شهرداری برای پاسخگویی مناسب به نیازها و درخواست‌های شهروندان باید به ۲ شیفت کاری افزایش یابد و شیفت شب تماس‌ها نیز از سوی مرکز پیام شهرداری، پوشش داده خواهد شد. وی ادامه داد: در برخی از تماس‌ها، نیاز به اعزام نیرو وجود دارد از این رو لازم است که به تجهیز اکیپ اجرایی برای اعزام حضوری نیرو اقدام شود.
ساجدی‌فر افزود: اکنون درخواست‌های مردمی با همکاری کارکنان مناطق مختلف شهر رسیدگی می‌شود اما لازم است برای پاسخگویی بهتر به تقویت و تجهیز سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد اقدام شود.

بخش نظردهی بسته شده است..