خانواده جاج حسن دانش اعلام کردند:

اخبار امیدوارکننده‌ای از سلامتی قاری مشهور یزدی در دست است

خانواده حسن دانش قاری بین‌المللی حاضر در کاروان قرآنی ایران در مراسم حج امسال از اخبار امیدوارکننده‌ای درباره سلامت وی خبر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزحادثه تأسف برانگیز سرزمین منا، همه مسلمانان جهان را داغدیده کرد و آمارهای متفاوتی از آسیب‌دیدگان و کشته‌شدگان این حادثه ارائه می‌شود.
حضور کاروان نخبگان قرآنی در مراسم منا، نگرانی‌هایی را در بین جامعه قرآنی مبنی بر سلامت اعضای کاروان به همراه داشت که خبرنگار ایکنا از  یزد طی تماسی با خانواده حسن دانش، نخبه قرآنی استان که در این کاروان حضور داشته، به گفت‌وگو پرداخته است.
اقدس اوقانی‌باف، مادر این قاری نخبه جهانی می‌گوید: به دلیل بیماری همسرش تا شب گذشته از اتفاقات سرزمین منا اطلاعی نداشته است.
وی ادامه می‌دهد: شب گذشته در جریان حضور اقوام در منزلش از این حادثه باخبر شده و به شدت نگران سلامت فرزندش بوده اما در نهایت با ارتباط یکی از زائران واسطه که در مکه حضور دارند، از سلامت فرزندش باخبر شده است.
وی با اشاره به تماس‌های مکرر اقوام و مردم استان با این خانواده برای اطلاع از سلامتی فرزندش افزود: آنچه که به من گفته شده این است که در ارتباط تلفنی با مکه مکرمه مشخص شده که پسرم در سرزمین منا تلفن همراه نداشته و از این رو نتوانستیم با وی تماس بگیریم اما دوستان وی ابراز امیدواری کردند و اعلام کرده‌اند که نگران نباشیم، حاج حسن سالم است.
همسر این قاری بین‌المللی نیز در گفت‌وگو با ایکنا می‌گوید: بعد از فاجعه منا هنوز نتوانستم ارتباط تلفنی با همسرم داشته باشم اما به واسطه ارتباط با سازمان اوقاف کشور، مطلع شدم که جامعه قرآنی سالم هستند.
فاطمه بابایی می‌افزاید: حاج حسن سه‌شنبه شب در آخرین تماس اعلام کردند که برای مراسم حج به منا می‌روند و تا یکشنبه وسیله ارتباطی برای ارتباط با خانواده ندارند.
وی اظهار امیدواری می‌کند که اطلاعات کسب شده از طریق واسطه‌ها صحت داشته باشد و همسرش به سلامتی و با دعای خیر جامعه قرآنی کشورمان به سلامت به میهن بازگردد.

بخش نظردهی بسته شده است..