تابش درگذشت حاجیان بیت الله الحرام را تسلیت گفت

no-thumbs

نماینده مردم اردکان در جمع مردم شهرستان با تبریک عید سعید قربان بعنوان تجلی ایثار و عبودیت و توحید ، همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس، درگذشت جمعی از حاجیان بیت الله الحرام را تسلیت کفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از ایرنا محمدرضا تابش در محل ورزشگاه آزادی افزود: یاد شهیدان سرافراز ، راست قامتان جاودانه تاریخ و امام شهیدان و زائرانی که سبکبال به آسمان پرگشودند را گرامی میدارم و علو درجات را برای آنان از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
وی همچنین آغاز سال تحصیلی جدید را به فرهنگیان و دانشگاهیان تبریک گفت و ادامه داد: از همه هنرمندان و دست اندرکاران این جشن که گل لبخند را بر لبان مردم اردکان نشاندند سپاسگزارم.
نماینده مردم اردکان گفت: نشاط اجتماعی در دنیای امروز یک ضرورت است و جامعه ای که می خواهد در مسیر توسعه همه جانبه گام بردارد و قله های ترقی را در سریع ترین زمان ممکن طی کند باید کارآمد، عالم، ساعی و دارای اعتماد به نفس و واجد نشاط اجتماعی باشد و قطعا جامعه افسرده و غمگین راه به جایی نخواهد برد.
وی با اشاره به آیاتی از کلام وحی در خصوص اهمیت شادی و سرور در بین مومنان اضافه نمود: شادمانی و خوشحالی از عطایای الهی است و امیدوارم برنامه های شاد و فرهنگی با همت دست اندرکاران امر همچون فرهنگ و ارشاد، شهرداری و شورا تکرار شود تا مردمانی که در زندگی شهری و ماشینی هستند اوقات خوشی را داشته باشند و لبخند بر لبانشان بنشیند
نماینده مردم اردکان همچنین گفت: از حمایت های رهبر معظم انقلاب و تلاش های دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای که کاری بزرگ را به سرانجام رساندند و نشان دادند که می توان برای رسیدن به منافع مشترک، گفت و گو کرد، قدردانی می کنم و امیدوارم در دوران پسا تحریم، ضمن مراقبت از ارزش ها و آرمان ها، ایران به قله های عظمت و یشرفت و توسعه برسد.
تابش در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: اردکان در سایه فراهم شدن زیرساخت های توسعه، روی ریل ترقی و پیشرفت قرار گرفته است و امروز شاهد اجرای پروژه های چند میلیاردی در شهرستان هستیم و همه روستاها از مواهب توسعه بهره مند هستند البته گذر از مرحله سنت به مدرنیته و طی مسیر توسعه، مضراتی نیز دارد که باید با بهره گیری از علم و دانش و برنامه ریزی ، آن را به حداقل رساند و سلامت انسانها محور و مدار قرار گیرد.
وی اضافه نمود: در سه و نیم سال گذشته ۱۷۰ میلیارد تومان عوارض مختلف از صنایع دریافت و در اختیار شهرداری ها و دهیاری ها برای اجرای پروژه های شهری و روستایی و رفاه حال مردم قرار گرفته است.
نماینده مردم اردکان با بیان اینکه می خواهیم نام پرمحتوای 'اردکان نگین کویر' را عینیت ببخشیم تاکید نمود: نخواهیم گذاشت قطار ترقی و توسعه اردکان دستخوش اتفاقات ناخوشایند شود و از حرکت باز ایستد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..