گلزار شهدای شهرستان ابرکوه گلباران شد

no-thumbs

همزمان با هفته دفاع مقدس، گلزار شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان ابرکوه عصر پنجشنبه با حضور خانواده های معظم شهدا و مسوولان گلباران شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدر این آیین معنوی که در روضه الشهدای شهرابرکوه برگزارشد مسوولان وقشرهای مختلف مردم با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل یاد و خاطره شهدای عملیات غرور آفرین ۸سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

فرماندار ابرکوه درحاشیه این مراسم درگفت وگو باایرنا گفت: ارج نهادن به رشادت ها و جانفشانی های شهیدان وظیفه همگانی است چرا که آنان جان خود را در دفاع از نظام و انقلاب فدا کردند و امروز وظیفه ما است که یاد آنان را در فضای جامعه زنده نگه داریم.
سیدنبی رسولی باگرامی داشت یاد خاطره شهدا وایثارگران ۸سال دفاع مقدس اظهارکرد: شهدا با نثارخونشان آرامش را برای ما به ارمغان آوردند و ماباید در جهت حفظ، نشر و تبیین اهداف و آرمان های آنان تلاش کنیم.
نماینده عالی دولت درابرکوه خاطرنشان کرد: اقتدار، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون و مرهون رشادت و از خودگذشتگی ایثارگران، رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است .
وی تصریح کرد: شهدای گرانقدر با نثار خونشان در راه پاسداری از اسلام و همچنین فرهنگ شهادت طلبی ملت ایران موج اسلام خواهی را در سراسر جهان به ارمغان آوردند.
ابرکوه ۲۷۵ شهید، بیش از ۵۷۰ جانباز و ۳۳ آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..