برگزاری کنسرت بزرگ روزشمار عاشقی در یزد

no-thumbs

کنسرت موسیقایی و نمایشی "روزشمار عاشقی" به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌ احمر استان یزد، به مدت چهار روز در یزد به روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز این اثر موسیقایی نمایشی با حضور بیش از ۶۰ نفر از هنرمندان موسیقی و نمایش استان یزد با آهنگ‌سازی "مجتبی حبیبی" و به کارگردانی "احمد ندافی" از امروز اول مهرماه و به مدت چهار روز در سالن همایش‌های ‌هلال احمر یزد به روی صحنه می‌رود.

از ویژگی‌های بارز هنری اثر موسیقایی نمایشی "روزشمار عاشقی" حضور هنرمندان طراز اول استان در کنار هنرجویان تئاتر و موسیقی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است.

"حامد صدیقی" معاون امور جوانان هلال احمر استان در این مورد افزود: این  اثر موسیقایی ـ نمایشی با رویکردی تازه به موسیقی و نمایش کاری از برگزیدگان موسیقی استان یزد است.

وی ادامه داد: حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای نوجوانان و جوانان استان در راستای محورها و اصول هلال احمر همچون صلح، بشردوستی، فعالیت داوطلبی، تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان‌ها، برقراری دوستی، تفاهم متقابل و حمایت زندگی انسان‌ها در دستور کار جمعیت هلال احمر استان یزد قرار دارد.

به گفته صدیقی، حمایت از جشنواره موسیقی سنتی جوان، کنسرت نمایشی کودک و نوجوان "یکی بود یکی نبود" و کنسرت نمایشی اخیر به این لحاظ صورت گرفته است.

بخش نظردهی بسته شده است..