احیای باغ «چهل توت» ابرکوه

no-thumbs

شهردار ابرکوه از احیای باغ «چهل توت» برای توسعه فضای سبز این شهر و عمومی‌سازی آن خبر داد و افزود: این باغ با 400 مترمربع مساحت، فضای خوبی برای استفاده عمومی شهروندان دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از همشهری «محمدحسین حاتمی» افزود: این باغ به عنوان اولین باغ شهری ابرکوه است که قرار است بعد از بهسازی و احیا، برای استفاده مردم عمومی‌سازی شود. وی ادامه داد: با توجه به خواسته شهروندان و علاقه‌مندان به مسائل فرهنگی و اجتماعی، درخواست احیای باغ معروف به «چهل توت» مورد توجه شهرداری ابرکوه قرار گرفت. این مسئول گفت: شهرداری تلاش‌هایی برای امکان‌سنجی، احیا و توسعه این باغ و نقشه‌برداری محدوده آن برای بررسی امکان تملک زمین‌های مجاور و توسعه فیزیکی باغ آغاز کرده است.

حاتمی افزود: این باغ در ابتدای جاده نعمت‌آباد واقع شده و دارای ۴۰ درخت توت برای استفاده مردم است.
به گزارش همشهری،شهردار ابرکوه اضافه کرد: از جمله اقداماتی که برای بهسازی و احیای این باغ نیاز است، محوطه‌سازی، تقویت درختان و ایجاد امکانات رفاهی برای استفاده شهروندان است. وی گفت: شهردار ایجاد پارکینگ و امکانات رفاهی از جمله ساخت سرویس بهداشتی، سکوهای نشیمن، بهبود سیما و منظر کوچه‌های منتهی به باغ و ایجاد دسترسی مناسب به باغ چهل توت را در دستور کار قرار داده است.

بخش نظردهی بسته شده است..