برنامه های هفته پارالمپیک در یزد

no-thumbs

نشست هماهنگی و برنامه ریزی وِیژه برنامه های هفته پارالمپیک در استانداری یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در این نشست گفت: همه دستگاه های اجرایی برای برگزاری هفته پاراالمپیک باید همکاری کنند .
مجید جوادیان زاده افزود: تمام فعالیت های خود را در راستای بسترسازی مناسب جهت تحرک اجتماعی و ایجاد فضایی شاد برای جانبازان و معلولان به کار خواهیم گرفت .
وی با اشاره به اینکه جانبازان هشت سال دفاع مقدس از ارزش والایی در جامعه برخوردار هستند اظهار کرد : برگزاری باشکوه برنامه های هفته پارالمپیک در راستای حمایت از ارتقا نشاط و سلامت جانبازان و معلولان در دستور کار وزارت کشور و دستگاه های تابعه قرار دارد.
وی دیدار با خانواده شهدا به ویژه شهدای ورزشکار، دیدار با جانبازان و معلولین، جشن پارالمپیک ، گل باران قبور مطهر شهدا ، بازدید از امکانات هیئت جانبازان و معلولین و تیم های ورزشی، استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و رسانه ها را از برنامه های طراحی شده در این هفته عنوان نمود.
این مسوول در پایان ضمن تشکر از همکاری خوب دستگاه های اجرایی در امر برگزاری برنامه های هفته پارالمپیک گفت: امید است که برنامه های این هفته بانشاط و انرژی مضاعفی برگزار شود و زمینه های حضور مناسب جانبازان و معلولین در عرصه های مختلف اجتماعی بیش از پیش فراهم شود.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..