پیام استاندار یزد به مناسبت آغاز سال تحصیلی

no-thumbs

استاندار یزد در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید آورده: ایران اسلامی، تشنه همت بلند دانش آموزان و دانشجویانی است که رسالت خون شهیدان را بر عهده دارند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز در پیام سیدمحمد میرمحمدی آمده است: ماه مهر، ماه مهربانی و دانش، ماه خاطرات دل انگیز کودکی تا جوانی، ماه دوستی ها و همدلی ها و درس ها فرا میرسد.

این پیام می افزاید: در حقیقت مهر سرآغاز بهار اندیشه و رویش و زایش جوهره انسانی و طراوت علم و فضیلت است؛ چرا که معجزه دین ما کتاب است و سوگند به قلم و نوشتن و ارزشمندتر کسی است که بیشتر می داند و بهای هرکس به معرفت اوست.
این پیام ادامه می دهد: بی شک مهرماه، فروردین دلهای عاشق است و اردیبهشت شیفتگان دانایی و نور، در این فصل عشق و شیدایی و در این هنگامه جوشش و خروش دلها به تعلیم و تعلم، به همه دانش آموزان، دانشجویان، اساتید، معلمان و مربیان مخلص تبریک عرض نمود و یاد و خاطره همه معلمان و اساتیدی که روزگاری چون شمع سوختند و به ما هنر و ایمان و عشق آموختند گرامی را می داریم.
'انقلاب اسلامی، انقلابی فرهنگی و ارزشی بود و نظام جمهوری اسلامی که در جهان پرتلاطم امروز اسوه و رهگشای خستگان و دلشکستگان و محرومین است بیش از هر زمانی به انسان هایی نیازمند است که ایمان و علم و عشق و فنون را درهم آمیزند و با دو بال امید و تلاش به آینده ای که از آن ماست به پرواز درآیند.'
این پیام می افزاید: امروز دانایی محوری، گسترش علم و اندیشه و تکنولوژی در راه استقلال و آزادی وظیفه ای غیر قابل انکار است لذا با جدیت و مجاهدت ملی و فرهنگ غنی و ارزشمندی که عقبه این ملت ارزشمند را تشکیل می دهد در روند جهانی شدن می توان از جایگاهی رفیع برخوردار شد.
در پایان این پیام آمده است: امیدوارم با همدلی و همزبانی و امید و اتکال به الطاف قادر متعال و عشق به ولایت در اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید چنان عمل نمائیم که در پیشگاه خداوند و شهیدان گلگون کفن سرافراز بمانیم.

بخش نظردهی بسته شده است..