فرماندار یزد:

برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی سرلوحه فعالیت ها است

فرماندار یزد در نشست مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان یزد گفت: برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و با حضور حداکثری مردم سرلوحه تمام فعالیت های فرمانداری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، " محمود شاکری شمسی " در نشست مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط ستاد انتخابات شهرستان یزد تا کنون اظهار داشت: همزمان با تشکیل ستاد انتخابات استان و بنابر دستورالعمل های صادر شده، ستاد انتخابات در شهرستان یزد نیز تشکیل شده است.

فرماندار یزد با بیان اینکه تاکنون چهار جلسه ستاد انتخابات در شهرستان یزد تشکیل شده است افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم اندیشیده شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه یزد به عنوان حوزه فرعی انتخابات اقلیت های مذهبی زرتشتیان و کلیمیان خواهد بود لذا همکاری لازم را با دست اندرکاران حوزه اصلی داشته ایم.

" شاکری شمسی " خاطرنشان ساخت: برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و با حضور حداکثری مردم سرلوحه تمام فعالیت های ما است و به فرمایش مقام معظم رهبری آرای مردم را به عنوان حق الناس می دانیم و تمام فعالیت های خود را در این راستا انجام خواهیم داد.

فرماندار یزد همچنین گفت: بیش از شش هزار نفر در امر برگزاری انتخابات در شهرستان یزد همکاری خواهند داشت که پنج هزار نفر به صورت مستقیم در شعب انجام وظیفه می کنند.

شاکری شمسی در پایان با اعلام این مطلب که تمامی شعب اخذ رأی مورد بازدید قرار خواهد گرفت خاطر نشان کرد: که هدف اصلی از این اقدام بررسی وضعیت عمومی ، فنی و تجهیزات مورد نیاز شعب و دسترسی هر چه بهتر مردم به شعب است.

لازم بذکر است در این نشست که با حضور اعضای ستاد انتخابات استان نیز انجام شد، ساختمان بازسازی شده ستاد انتخابات شهرستان واقع در فرمانداری یزد افتتاح شد.

گفتنی است انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر به مرکزیت فرمانداری یزد، هفتم اسفندماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

بخش نظردهی بسته شده است..