تجهیز پارک شادی یزد

no-thumbs

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد یکی از اولویت‌های این کمیسیون را در بلند مدت تجهیز پارک شادی فعلی یا ساخت پارک شادی جدید برای شهر یزد اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از همشهری «سپنتا نیک‌نام» افزود: اعضای جدید کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد برنامه‌های دراز مدت و کوتاه‌مدتی را برای این کمیسیون ترسیم کرده‌اند. وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های بلند مدت این کمیسیون که در بازه زمانی یک ساله باید به نتیجه برسد، توسعه فضای سبز شهری و ارتقای کیفیت پارک‌هاست. این عضو شورای اسلامی شهر یزد افزود: لازم است که برای رفع نیاز مردم به فضای سبز، برای تشخیص نیازها و رفع مشکلات و نیز ایجاد، نگهداری و توسعه فضای سبز شهری، تلاش کرد.
نیک‌نام گفت: کاشت درختان مناسب با اقلیم استان برای توسعه فضای سبز، شناسایی آفات و دفع آنها برای حفاظت از فضای سبز موجود و توسعه پارک‌های شهری یکی از برنامه‌های اصلی این کمیسیون در یک سال آینده است. وی با اشاره به ضرورت تجهیز پارک شادی فعلی شهر، اعلام کرد: کمیسیون خدمات شهری در تلاش است که در این بازه زمانی، به تجهیز پارک فعلی اقدام کند یا پارک جدید شهربازی برای شهروندان یزدی بسازد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد یکی از برنامه‌های کوتاه مدت این کمیسیون را نیز تقویت نظارت بر نحوه ارائه خدمات شهری به شهروندان یزدی، عنوان کرد. وی افزود: بازدید از نقاط مختلف شهر و حضور سرزده در مراکز خدماتی شهرداری برای ارزیابی کیفیت خدماتی که از سوی شهرداری به شهروندان ارائه می‌شود از برنامه‌های مورد توجه این کمیسیون است.
نیک‌نام به حضور اعضای کمیسیون خدمات شهری در مرکز پیام شهرداری به عنوان یکی از مراکز مرتبط با ارائه خدمات شهری اشاره کرد و افزود: در این بازدید مشخص شد که برخی از دستگاه‌های جی.پی.اس ایراداتی دارد که باید رفع شود. وی ادامه داد: مرکز پیام، مرکز اصلی ارسال پیام‌های مختلف به ماموران شهرداری است که باید به تقویت و تجهیز آن اقدام شود. این نماینده شورای شهر همچنین از تقویت سامانه ۱۳۷ شهرداری برای ارتباط موثر شهروندان با بدنه شهرداری خبر داد و افزود: برنامه‌هایی برای پیگیری ارتباط‌های مردمی از سوی این سامانه مد نظر است.
وی تقویت اجرائیات شهرداری برای برخورد با تخلفات از جمله ساخت و سازهای غیرمجاز، سد معبر و نصب تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز را از برنامه‌های مد نظر کمیسیون جدید خدمات شهری شورای شهر اعلام کرد.

تاکید مدیریت شهری بر پایان‌بخشی به طرح‌های نیمه‌تمام در منطقه۲ یزد
مدیر منطقه ۲ شهرداری یزد از توجه این مدیریت برای به‌پایان رساندن طرح‌های نیمه تمام این منطقه از جمله بلوار خاتم، تعریض ورودی خیابان کاشانی در میدان ابوذر و تکمیل بلوار سرگرد سامعی به صورت مشترک با همکاری شهرداری یزد و شهرداری حمیدیا خبر داد.
به گزارش همشهری «فرامرز رمضانی» افزود: از دیگر برنامه‌های مد نظر در منطقه ۲ شهرداری یزد، نظارت بر ساخت و سازهای حریم با هماهنگی دهیاری‌های روستاهای بخش مرکزی است. وی ادامه داد: مرمت آسفالت معابر اصلی، فرعی و کوچه‌ها و تکمیل پارک حسن‌آباد نیز در دستور کار قرار دارد و امیدواریم این پارک تا پایان سال برای استفاده شهروندان آماده شود.

بخش نظردهی بسته شده است..