قیمت مرغ کاهش یافت

no-thumbs

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به کاهش قیمت مرغ گفت: کمبود تقاضا موجب کاهش قیمت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران با اشاره به کاهش قیمت مرغ در بازار گفت: هم اکنون هر کیلو مرغ به قیمت ۶ هزار و ۹۰۰ تومان به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

 
وی افزود: یکی از دلایل کاهش ۴۰۰ تومانی قیمت مرغ کمبود تقاضا در بازار است و این کمبود تقاضا تا ۱۰ مهر ماه نیز ادامه دارد.
 
یوسف‌خانی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود از ۱۰ مهر ماه با افزایش تقاضا قیمت مرغ نیز افزایش بیابد.
 
وی با تأکید بر اینکه بازار مرغ در رکود به سر می‌برد گفت: هم اکنون تقاضا نسبت به دو هفته گذشته ۴۰ درصد کاهش یافته است.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به قیمت ماهی در آستانه خنک شدن هوا گفت: هر چند که در پاییز و زمستان مصرف مواد پروتئینی به خصوص ماهی افزایش می‌یابد اما صید ماهی نیز در این فصول بیشتر می‌شود.
 
به گفته یوسف‌خانی صید ماهی جنوب در سال‌جاری از شهریور ماه شروع شده و همین امر موجب شده تا قیمت ماهی شیر جنوب از ۳۲ هزار تومان به ۲۵ هزار تومان برسد و از شنبه این هفته نیز قیمت این ماهی به ۲۱ هزار تومان کاهش یافته است.
 
وی ادامه داد: صید ماهی شمال مانند ماهی سفید از ۲۰ مهر ماه آغاز می‌شود و پیش‌بینی می‌شود افزایش عرضه موجب شود تا قیمت ماهی تغییری نکند.
 
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران با اشاره به کاهش قیمت ماهی نیز گفت: ماهی قزل آلا به قیمت ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان،ماهی کپور به قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان، تیلاپیلا به قیمت ۲۱ هزار تومان ، ماهی هامور جنوب به قیمت ۱۸ هزار تومان و حلوای سیاه به قیمت ۲۱ هزار تومان و ماهی آزاد دزفول به قیمت شش هزار و ۵۰۰ تومان به مصرف کننده عرضه می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..