عملکرد مثبت صنعت برق یزد به دلیل سیستمی شدن

no-thumbs

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری یزد عملکرد صنعت برق را به دلیل سیستمی شدن و تخصصی بودن فرآیندها مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز احمد ترحمی در دیدار مدیران عامل شرکت های توزیع برق و برق منطقه ای ، با بیان اینکه عملکرد دستگاهها سنجش و پایش می شود ، اذعان داشت : صنعت برق استان به دلیل تخصصی بودن فعالیت ها و برنامه ریزی منسجم در کارها ، دارای عملکرد مناسبی است.

وی برق را زیرساخت اصلی تولید و مولد اشتغال برشمرد و متذکر شد: پایداری برق استان ، دغدغه صنایع یزد برای تخریب محصول در فرایند تولید که متاثر از قطعی های برق است را به طور چشمگیری کاسته است.

ترحمی تغییر در فرآیند خرید انشعاب و واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت را از اقدامات موثر در افزایش رضایتمندی مردم عنوان کرد و اظهار داشت : سهولت در دسترسی مردم به خدمات دولت و آسان شدن فرآیندها ، خدمتی موثر به شهروندان دارالعباده است.

وی با اشاره به فعالیت های شاخص در حوزه فوق توزیع ، افزایش ظرفیت و قابلیت اطمینان برای توسعه اقتصادی را یادآور شد و گفت: شرکت برق منطقه ای یزد نیز همسو با فعالیت های توزیع برق ، نقش موثری در بستر سازی و فراهم آوردن زیرساخت مناسب در توسعه اقتصادی ایفاء می کند.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری یزد اطلاع رسانی را از ضرورت های یک سازمان پویا دانست و تاکید کرد: شناخت مردم از خدمات صنعت برق در کنار سیستمی شدن فعالیت ها و سرعت عمل در پاسخگویی ها ضروری است.

مهندس محمدرضا صحتی در سخنانی با اشاره به وضعیت کلی شبکه ها و نحوه توزیع انرژی در سطح استان ،عنوان کرد:  طوفان های فصلی در یزد ، هیچ خللی را در استمرار انرژی الکتریکی به شهروندان وارد نکرده است.

وی به فرآیند هوشمند پاسخگویی به مشترکین برق اشاره داشت و افزود: با سیستمی شدن فرآیندها و روند رو به رشد اتوماسیون کردن شبکه ها و تجهیزات ، وضعیت توزیع برق به مردم به صورت شبانه روزی تحت کنترل و نظارت قرار دارد.

مهندس صحتی اضافه کرد: پاسخگویی هوشمند به مشترکین ، قابلیت تشخیص نوع شبکه و تجهیزات موجود ، تعداد پایه های بتونی ، آدرس دقیق مشترکین را ایجاد کرده است.

این مقام مسئول مبحث ضروری وصول مطالبات مشترکین برق را از دغدغه های مهم در صنعت برق دانست و گفت : پرداخت هزینه برق مصرفی توسط مشترکین خانگی ، صنعتی و تجاری و همچنین مشترکین سازمان های دولتی ، راه را برای افزایش خدمات و توسعه شبکه ها هموار خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خدمات دهی به ۵۷۸ هزار مشترک از طریق دفاتر پیشخوان و کاهش هزینه ها را یادآور شد و خاطرنشان کرد: سامانه فوریتهای برق و به موازات آن بخش صدای مردم ، پاسخگوی نیاز مشترکین برق به صورت شبانه روزی است.

بخش نظردهی بسته شده است..