اعزام ۱۶۴۰ زائر یزدی به حج تمتع

no-thumbs

مدیر عامل فرودگاه شهید صدوقی یزد با اشاره به آغاز اعزام زائران حج تمتع استان به سرزمین وحی، افزود: امسال 1640 نفر زائر در قالب 12 کاروان طی 7 پرواز توسط شرکت هواپیمایی جمهوری در طول 3 روز به حج تمتع اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از  همشهری «سعدالله وطن‌خواه» افزود: با توجه به اینکه امسال پروازها با هواپیمای ایرباس انجام می‌شود، خدمات بهتری به زائران ارائه خواهد شد.
وی همچنین به لینک ویژه حج در پورتال فرودگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: مردم استان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت فرودگاه‌های کشور و همچنین پورتال اداره کل فرودگاه‌های استان، از آخرین اخبار و اطلاعیه‌های ویژه عملیات پروازی حجاج آگاه شوند.
این مسئول ادامه داد: در ۲۴ شهریورماه به عنوان نخستین روز از آغاز عملیات اعزام حجاج یزدی از فرودگاه یزد، ۳ پرواز به مقصد جده انجام شده و سایر کاروان‌ها نیز به ترتیب اعزام می‌شوند.
مدیر کل فرودگاه شهید صدوقی یزد بیان کرد: سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۷۰۶۹ برای دریافت انتقادات، پیشنهادهای و پاسخگویی به سوالات زائران راه‌اندازی شده است.
این مسئول از آمادگی لازم عوامل فرودگاهی و تأمین زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات به زائران استان اشاره کرد و افزود: این کارها برای تسهیل خدمات و ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی انجام شده است.
وطن‌خواه گفت: تجهیزات ترمینالی شامل تسمه نقاله، کانترها، چرخ‌های دستی، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، همچنین جایگاه همراهان مراسم استقبال و بدرقه حجاج نیز برای خدمات‌رسانی به حجاج فراهم شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..