فیلم محمدرسول الله در ابرکوه به روی پرده رفت

no-thumbs

در آستانه گرامیداشت دهه ولایت و امامت و همچنین آغاز هفته دفاع مقدس، فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) ساخته مجید مجیدی به روی پرده سینما فرهنگ ابرکوه رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز"حمیدرضا بصیری" کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه در این باره  گفت: همزمان با سراسر کشور فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) به نویسندگی و کارگردانی مجید مجیدی در سینما فرهنگ اداره ارشاد این شهرستان از امروز یکشنبه ۲۹ شهریورماه به مدت یک ماه به روی پرده رفت.

به گفته وی، سازنده فیلم محمد رسول الله(ص) معتقد است که این فیلم در مقایسه با فیلم پیامبر اثر مصطفی عقاد از نظر فیزیکی عظیم‌تر است و به لحاظ محتوایی نیز زاویه دیگری از تاریخ اسلام را به تصویر می‌کشد.

بصیری افزود: فیلم مذکور با به تصویر کشیدن وقایع زندگی پیامبر در ارتقای بینش اسلامی بسیار موثر است و امیدواریم در آستانه دهه ولایت و امامت و عید سعید قربان و غدیر به برکت این فیلم پس از سال‌ها فقدان سالن سینما در ابرکوه، دوباره سینما جانی تازه بگیرد و دوستداران هنر سینما بار دیگر به سالن‌های سینما کشیده شوند.

این کارشناس تصریح کرد: اداره ارشاد ابرکوه در نظر دارد پس از اکران فیلم محمد رسول الله(ص)، دیگر فیلم‌های روز سینمای ایران را در سینمای ابرکوه به نمایش بگذارد.

بخش نظردهی بسته شده است..