تغییر زمان برگزاری همایش ملی بحران آب در یزد

دبیر علمی همایش ملی «بحران آب و مدیریت آن در مناطق خشک ایران» اعلام کرد زمان برگزاری این همایش در دانشگاه یزد از آبان‌ماه جاری به ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه جاری تغییر یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدبیر علمی همایش با اعلام این خبر، گفت: آخرین مهلت ارسال مقالات ۱۵ آبان‌ماه و آخرین مهلت ثبت‌نام ۱۵ دی‌ماه است و دریافت مقالات فقط از طریق وب‌سایت همایش www.wcmazi.yazd.ac.ir صورت خواهد گرفت. دکتر کمال امیدوار، مدیریت مناطق آب در شرایط کم‌آبی، تاب‌آوری و مدیریت بحران آب، مدیریت و انتقال بین حوضه‌ای، مدیریت مصرف آب، بازیافت آب و توسعه پایدار، کاربرد و مدیریت آب‌های نامتعارف در مناطق خشک و خشکسالی و تغییرات آب و هوایی را از جمله مهمترین محورهای این همایش عنوان کرد. وی تصریح کرد: مقالات برتر در مجله کاوش‌های جغرافیایی مناطق بیابانی به چاپ خواهد رسید. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده کامل محورها و آگاهی از نحوه ثبت‌نام می‌توانند به وب‌سایت همایش مراجعه کنند.

دبیر علمی همایش با اعلام این خبر، گفت: آخرین مهلت ارسال مقالات ۱۵ آبان‌ماه و آخرین مهلت ثبت‌نام ۱۵ دی‌ماه است و دریافت مقالات فقط از طریق وب‌سایت همایش www.wcmazi.yazd.ac.ir صورت خواهد گرفت. دکتر کمال امیدوار، مدیریت مناطق آب در شرایط کم‌آبی، تاب‌آوری و مدیریت بحران آب، مدیریت و انتقال بین حوضه‌ای، مدیریت مصرف آب، بازیافت آب و توسعه پایدار، کاربرد و مدیریت آب‌های نامتعارف در مناطق خشک و خشکسالی و تغییرات آب و هوایی را از جمله مهمترین محورهای این همایش عنوان کرد. وی تصریح کرد: مقالات برتر در مجله کاوش‌های جغرافیایی مناطق بیابانی به چاپ خواهد رسید. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده کامل محورها و آگاهی از نحوه ثبت‌نام می‌توانند به وب‌سایت همایش مراجعه کنند.

ادامه مطلب در تارنمای دانشگاه یزد: (https://www.yazd.ac.ir/president/administration/yupr/news/i/10298)

بخش نظردهی بسته شده است..