نماینده اصلاح طلب اردکان عنوان کرد:

درباره سرلیستی عارف هنوز بحث نشده است/ نامزدی ناطق نوری تاثیری در تصمیم گیری اصلاح طلبان ندارد

بنده به هیچ وجه اختلاف در طیف اصلاح طلبان برسر سرلیستی آقای عارف را تایید نمی کنم چراکه نه تنها هنوز چنین بحثی در طیف اصلاح طلبان مطرح نشده است بلکه درحال حاضر احزاب و گروههای اصلاح طلب از پایین یعنی از شهرستانها کار تشکیلاتی- سیاسی خودشان را سامان می دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز محمدرضا تابش،نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا ضمن رد اختلاف کارگزاران و اصلاح طلبان برسر سرلیستی محمدرضا عارف،گفت:بنده به هیچ وجه اختلاف در طیف اصلاح طلبان برسر سرلیستی آقای عارف را تایید نمی کنم  چراکه نه تنها هنوز چنین بحثی در طیف اصلاح طلبان مطرح نشده است بلکه درحال حاضر احزاب و گروههای اصلاح طلب  از پایین یعنی از شهرستانها کار تشکیلاتی- سیاسی خودشان را سامان می دهند.
وی ادامه داد:البته از آنجایی که در طیف اصلاح طلبان قرار بر هماهنگی صد درصد احزاب این طیف نیست لذا ممکن است لیست ها چند درصدی باهم متفاوت باشد که از نظر بنده این مساله به هیچ وجه ایرادی هم ندارد.
نماینده مردم اردکان تاکید کرد:اصلاح طلبان قطعا در مسائل مهم یک صدا خواهند بود .
وی همچنین کاندیداتوری ناطق نوری را بعید دانست و افزود:آقای ناطق نوری خودشان اعلام کرده اند که قصد کاندیداتوری در انتخابات را ندارند البته در هرصورت کار جبهه اصلاحات تشکیلاتی و سازمانی است که مورد پیگیری قرار خواهد گرفت البته آقای ناطق شخصیت مورد احترامی هستند لذا ورود و حضور ایشان در انتخابات می تواند بر رونق انتخابات و افزایش مشارکت مردم تاثیرگذار باشد اما این حضور خیلی در سمت گیری ،سیاستگذاری و پیگیری امور اصلاح طلبان تغییری ایجاد نمی کند.
این نماینده مجلس درباره نقش سید محمد خاتمی در انتخابات اسفندماه نیز گفت:آقای خاتمی همان نقشی که در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲داشتند را در انتخابات اسفندماه هم همان نقش را ایفا خواهند کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..