جشنواره پرواز بادبادک‌ها در یزد

no-thumbs

دبیر اجرایی ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد از برگزاری جشنواره پرواز بادبادک‌ها به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت در یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز علیرضا ثواچه اظهار داشت: ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد که با هدف تبیین واقعه غدیر و اهمیت مسئله امامت و ولایت در جامعه تشکیل شده است، امسال از یک تا ۱۰ مهر ماه مصادف با عید قربان و عید سعید غدیر، برنامه‌های متعددی را برای اقشار مختلف جامعه به اجرا در خواهد آورد.

وی عنوان کرد: جشنواره پرواز بادبادک‌ها به همراه ایستگاه نقاشی نیز از جمله برنامه‌هایی است که در این ستاد برنامه‌ریزی شده است.

ثواچه خاطرنشان کرد: این برنامه با عنوان «لبخند غدیر» در پارک کوهستان یزد با حضور کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه لبخند غدیر، برنامه‌ای شاد برای کودکان و نوجوانان در نخستین روز دهه امامت و ولایت است، بیان کرد: در این برنامه جوایز ارزنده ای به برندگان مسابقات اهدا خواهد شد.

ثواچه ادامه داد: این مراسم روز پنج شنبه، دوم مهر ماه، از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در پارک کوهستان یزد برگزار می‌شود و هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان یزد، بانک رسالت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری این برنامه مشارکت دارند.

وی از کلیه علاقمندان به حضور در برنامه لبخند غدیر دعوت کرد در ساعت یاد شده در این گردهمایی شاد و مفرح در پارک کوهستان حضور یابند.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..