هم اندیشی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمریزد

نشست هم اندیشی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد و معاونت فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با هدف برنامه ریزی و هماهنگی های لازم در خصوص برگزاری سومین المپیاد استانی دادرس برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ در ابتدای این جلسه حامد صدیقی معاون امور جوانان هلال احمر در خصوص طرح ملی دادرس و هماهنگی های لازم جهت برگزاری هر چه بهتر المپیاد دادرس مواردی  را عنوان کرد . همچنین سرداری معاون امور فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش مباحثی را در خصوص جایگاه هلال احمر و اهمیت آموزش های امدادی به دانش آموزان مطرح و همکاری خود را در برگزاری المپیاد دادرس اعلام کرد .

در ادامه این جلسه به موضوع تشکلهای دانش آموزی و کانونهای دانش آموزی پرداخته شد و مقرر شد بعد از برگزاری المپیاد آماده جلسه هم اندیشی  با حضور مسئولین و معاونین دو دستگاه برگزار شود و راهکارها و برنامه های کانون دانش آموزی مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا در حوزه دانش آموزی شاهد حضور هلال احمر و مدارس دارای کانون بود و دانش آموزان بتوانند از نزدیک خدمات داوطلبانه و فعالیت های بشردوستانه را تجربه کنند .

لازم به ذکر است ۳۰۸ دانش آموز در قالب ۲۲ تیم از ۱۰ شهرستان در مهرماه سال جاری در سومین المپیاد استانی به رقابت خواهند پرداخت .

بخش نظردهی بسته شده است..