اتمام عملیات عمرانی خیابان مسجد جامع یزدتا مهرماه

no-thumbs

معاون فنی و عمرانی شهردار یزد از اتمام عملیات عمرانی طرح ساماندهی خیابان مسجد جامع یزد تا آغاز ماه مهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از همشهری «محمدرسول طهماسبی» افزود: این طرح با اجرای پیاده‌روسازی‌ها، زمینی شدن انشعابات و مناسب سازی مسیر سواره‌رو با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دنبال می‌شود. وی از همکاری شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای سنگ‌فرش مسیر سواره این خیابان خبر داد و افزود: البته اختلافاتی در ارتفاع سنگ فرش خیابان با پیاده‌رو بین این دو دستگاه وجود دارد که به زودی رفع خواهد شد.
این مسئول بر ضرورت وجود تفاوت ارتفاع مسیر سواره رو و پیاده‌رو به ارتفاع ۱۵‌سانتی‌متر تاکید کرد و افزود: با این حال، مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مدعی هستند که این اختلاف ارتفاع باید به ۵ سانتی‌متر کاهش یابد.
وی با بیان این‌که این اختلاف، فرصت تردد خودروها در مسیر پیاده را نیز فراهم می‌کند، ادامه داد: مسیر پیاده‌رو این خیابان به صورت کاملا سنگ فرش اجرا خواهد شد و از آسفالت کردن حرفی به میان نیامده است. معاون شهردار یزد با اشاره به زمینی کردن کابل‌های شهرداری در این خیابان اعلام کرد: منتظر فعالیت شرکت برق استان برای زمینی کردن خطوط برق این خیابان هستیم. طهماسبی همچنین از تخصیص ۸۰۰ میلیون تومان برای فعالیت‌های عمرانی، ۵۰۰ میلیون تومان برای جابه‌جایی تاسیسات برق و ۱۰۰ میلیون تومان برای روشنایی این خیابان خبر داد.

بخش نظردهی بسته شده است..