افتتاح دفتر نمایندگی اداره استاندارد در میبد

no-thumbs

دفتر نمایندگی استاندارد میبد نخستین دفتر نمایندگی استاندارد استان است که در شهرستان میبد فعالیت خود را از امروز به‌طور رسمی آغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در حاشیه افتتاح دفتر نمایندگی استاندارد در میبد گفت: خوشبختانه حرکت بسیار خوبی در جهت گسترش ارائه خدمات در شهرستان‌ها شروع‌شده است و شهرستان میبد جز اولین شهرستان‌هایی است که واحد استاندارد در آن مستقر می‌شود.

دکتر محمدعلی طالبی بابیان اینکه موضوع استاندارد برای استان یزد که استان صنعتی است مهم است افزود: شهرستان میبد به دلیل صنعتی بودن و نوع خدماتی که موردنیاز است با نمایندگی استاندارد نیاز داشت.

وی تصریح کرد: استاندارد در حقیقت نقطه اعتماد و اطمینان مردم به مصرف کالاهای داخلی است که خوشبختانه فرهنگ‌سازی خیلی خوبی هم در این رابطه صورت گرفته است و به‌نوعی شاهد توجه بیشتر مردم نسبت به این موضوع هستیم.

طالبی افزود: قطعاً گسترش این نوع خدمات به‌ویژه در خود شهرستان‌ها ارتباط و تعامل خوبی که بین اداره کل استاندارد استان با مجموعه مدیران شهرستانی و استانی برقرارشده است و ارتباطی که این مجموعه با مردم، صنعتگران و بخش خصوصی دارد می‌تواند به ارتقاء کیفیت و افزایش سطح رضایت مردم که هدف اصلی همه خدمت گذاران در دولت و مجموعه نظام است کمک کند.

بخش نظردهی بسته شده است..