مدیرکل آموزش و پرورش یزد:

۲۰۰ هزار دانش آموز در ۱۶۰۰ واحد آموزشی یزد سال تحصیلی را شروع می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش یزد عنوان کرد: 200 هزار دانش آموز در 1600 واحد آموزشی یزد سال تحصیلی را شروع می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز احمد شیرزاد در همایش مدیران مدارس استان یزد با بیان اینکه تداوم صدرنشینی دانش‌آموزان یزدی در کنکور سراسری نشانه همت و احساس مسئولیت فرهنگیان استان یزد است، اظهار داشت: توسعه فرهنگ قرآنی و اهتمام به تربیت بدنی به منظور ارتقای روحیه معنوی و سلامت جسمی دانش‌آموزان در دستور کار اداره کل آموزش و پرورش یزد است.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد با اشاره به وجود ۱۴ هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش یزد گفت: از مهرماه امسال ۲۰۰ هزار دانش‌آموز یزدی در مقاطع مختلف تحصیلی در ۱۶۰۰ واحد آموزشی استان مشغول به تحصیل می‌شوند.

شیرزاد کسب ۵ رتبه تک رقمی کنکور سراسری، کسب ۲۹ رتبه کشوری در مسابقات فرهنگی و هنر، کسب رتبه‌های برتر در فعالیت‌های قرآنی و نماز و کسب رتبه ۲ شورای آموزش و پرورش کشور توسط استان یزد را از جمله دستاوردهای آموزش و پرورش استان یزد عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای پرشور و نشاط المپیاد ورزشی در ۳۶۲ مدرسه استان یزد تصریح کرد: اجرای طرح ابتکاری دیابت در ۱۰۰ مدرسه استان یزد و آموزش بیش از ۵۰ هزار نفر از دانش‌آموزان استان یزد، با آسیب‌ها و ضررهای دیابت را از دیگر اقدامات انجام شده آموزش و پرورش استان یزد در سال گذشته دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد کسب رتبه اول کشوری، باسوادی توسط استان یزد را از جمله اقدامات شاخص در این اداره کل دانست و بیان کرد: فراهم نمودن ساز و کارهای مناسب در استان به منظور بازسازی و مقاوم‌سازی در ۴۰ درصد فضاهای آموزشی استان از دیگر اقدامات آموزش و پرورش یزد است.برنا

بخش نظردهی بسته شده است..