مشارکت حوزه هنری یزد در برنامه های هفته ازدواج

no-thumbs

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: باید با استفاده از ظرفیت های هنری جوانان را به امر ازدواج ترغیب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز در دیدار رئیس حوزه هنری استان یزد با معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بر تعامل و همکاری های هر چه بیشتر بین این دو نهاد تأکید شد.

محمد صادق کوچک زاده در این دیدار که در محل حوزه هنری یزد انجام شد به ظرفیت های فرهنگی و هنری استان یزد اشاره کرد و گفت: هنرمندان حوزه هنری در بسیاری از برنامه های فرهنگی و هنری در استان نقش مؤثری دارند.
وی با اشاره به برنامه های مختلف اداره کل ورزش و جوانان استان از جمله هفته ازدواج اظهار داشت: به‌ مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) از ۲۴ تا ۳۰ شهریورماه‌ به عنوان هفته ازدواج نام‌گذاری شده که در این هفته برنامه هایی با مشارکت دو نهاد اجرا خواهد شد.
رئیس حوزه هنری یزد افزود: به همین مناسبت شب شعر طنز "یه حبه طنز" با حضور هنرمندان و طنزپردازان برجسته کشور و استان پنجشنبه ۲۶ شهریور ساعت ۲۰ در مرکز همایش های پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی واقع در ابتدای جاده بافق برگزار خواهد شد که امیدواریم خانواده ها به ویژه جوانان حضوری پرشور در این برنامه داشته باشند.  
کوچک زاده گفت: در این هفته همچنین نمایش "کمد دیواری" به کارگردانی حسام افروز با موضوع خانواده و سبک زندگی در پلاتو حوزه هنری یزد به روی صحنه خواهد رفت.
وی افزود: این نمایش به عنوان اثر برگزیده دومین جشنواره استانی تئاتر جوان سوره ماه به جشنواره منطقه ای راه یافت که از آن رویداد نیز جواز حضور در بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه که ۱۱ تا ۱۷ مهرماه در تهران برگزار می شود را کسب کرده است.
کوچک زاده ادامه داد: امکان برگزاری نمایشگاه های تجسمی از جمله عکس، گرافیک، نقاشی، کاریکاتور و … با موضوع خانواده و ازدواج نیز وجود دارد که امیدواریم در آینده محقق شود.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد هم با اشاره به برنامه های هفته ازدواج بر استفاده از ظرفیت های هنری برای تولید آثار فاخر و ارزشی با رویکرد ازدواج و خانواده تأکید کرد.
طوبی مازارزاده به نقش ویژه هنرمندان در ترویج فرهنگ ازدواج و اشاعه این سنت الهی در جامعه اشاره کرد و گفت: باید با آگاه سازی، فرهنگ سازی و بهره گیری از ظرفیت های هنری، جوانان را به امر ازدواج ترغیب و تشویق کرد.
در پایان این دیدار طرفین بر گسترش همکاری ها و بهره گیری از ظرفیت های دو دستگاه تأکید کردند.

بخش نظردهی بسته شده است..