آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور

no-thumbs

رئیس سازمان امداد و نجات، به تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق گرفتار سیل و آبگرفتگی، گفت: تا کنون در ۱۱ استان تحت‌تاثیر سیل و آبگرفتگی به ۱۵۰۰ نفر خدمات امدادی لازم ارائه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز دکتر ناصر چرخ‌ساز با اشاره به اینکه ۲۹ شهرستان در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، گلستان، مازندران و هرمزگان تحت‌تاثیر سیل و آب‌گرفتگی قرار گرفته‌اند، گفت: تا کنون شهرها و شهرستان‌های آذرشهر، عجب شیر، شهرضا، مبارکه، کوهپایه، ساوجبلاغ، کرج، پاکدشت، شهریار، کوهرنگ، اسفراین، بجنورد، مانه و سملقان، زنجان، آرادان، سرخه، مهدیشهر، آزادشهر، کردکوی، کلاله، بندرگز، گرگان، علی‌آباد، بندپی، سوادکوه، آمل، نوشهر، نور و بندرعباس تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به آسیب‌دیدگی ۴۰ روستا و شهر در سیل و آب‌گرفتگی، اظهار کرد: از ۲۵ شهریور تا ساعت ۶:٣٠ صبح شنبه ۲۸ شهریور، ۲۲۵ تن از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده و ۴۴ تن نجات یافته و به مناطق امن منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به مصدومیت ۶ تن در این حادثه و درمان سرپایی ۴ و انتقال ۲ تن به مراکز درمانی، گفت: تا کنون تخلیه آب از ٢١٠ واحد مسکونی انجام شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..