رئیس واحد یزد:

طرح پایش سلامت کارکنان دردانشگاه آزاد یزد

no-thumbs

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: با مشارکت بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه به‌زودی طرح پایش سلامت کارکنان و اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز دکتر محمدرضا اسلامی، هدف از اجرای این طرح را بهبود شاخص‌های سلامت کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه دانست و گفت: این طرح کمک می‌کند تا علاوه بر افزایش شاخص‌های سلامت، بیماری‌های نهفته نیز زود شناخته بشوند و اقدامات درمانی به موقع نیز صورت پذیرد.

وی افزایش سطح آگاهی به منظور پیشگیری از بیماری‌ها و عوارض آنها در صورت ابتلا را نیز یکی از اهداف مهم این طرح بیان کرد و گفت: تشکیل پرونده شناسنامه سلامت، انجام خدمات پرستاری شامل قد، وزن، فشار خون، نوار قلب، بینایی‌سنجی، شنوایی سنجی و چندین خدمات سلامتی دیگر در این طرح که با همکاری دکتر حمیدرضا مدرسی تنظیم شده پیش‌بینی شده است که در آینده نزدیک شاهد اجرای آن خواهیم بود.

به گزارش آنا، بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد با داشتن امکانات خوب و بهسازی و مدیریت صحیح و اصولی فعلی نسبت به تجهیز و راه‌اندازی بخش‌های گوناگون اقدام کرده و امکانات خوبی نیز فراهم کرده است که می‌تواند علاوه بر خدمت به همشهریان نسبت به انجام خدمات بهینه و درخور شأن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت چشمگیر و قابل توجهی نیز داشته باشد

بخش نظردهی بسته شده است..