امام جمعه جدید شهر هرات معرفی شد

no-thumbs

آیین معارفه امام جمعه شهر هرات روز جمعه در شورای اداری شهرستان خاتم با حضور مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد، مشاور استاندار یزد در امور روحانیون و جمعی دیگر از مسوولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمشاور امور روحانیون استاندار یزد در این آیین با تاکید بر اینکه شهرستان خاتم قطب کشاورزی در استان است ، افزود : آب و خاک حاصلخیز دو نعمت بزرگی است که در اختیار مردم این شهرستان قرار دارد و باید جوانان این شهرستان استفاده بهینه از این نعمات الهی را داشته باشند.

حجت الاسلام جعفر رحمانی اظهار داشت : با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر بحث اقتصاد مقاومتی ، کشاورزی بخشی است که این اصل باید در این بخش عملیاتی شود.
وی با اشاره به تقویت فرهنگ کار و تلاش در بین جوانان و نسل جدید جامعه اضافه کرد : باید در جامعه زشتی بیکاری را پمپاژ کرده و جوانان را به کار ترغیب کنیم.
مشاور استاندار یزد در امور روحانیون ضمن مهم خواندن انتخابات اسفند ماه سال جاری خاطرنشان ک رد : این انتخابات از اهمیت فراوانی برخوردار است و با تاکید مقام معظم رهبری اولین وظیفه تشویق به حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای می باشد.
معاون فرماندار خاتم نیز در این آیین گفت : شهرستان خاتم هم در بخش مرکزی و بخش مروست در چند سال گذشته به پیشرفت های زیادی در صنایع کوچک و بزرگ رسیده است.
علی محمودی اضافه کرد : در بخش صنایع کارهای بسیار خوبی انجام شده است و امید داریم که چندین طرح بزرگ نیز در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام حسین جعفری امام جمعه جدید هرات نیز گفت : رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت و یکپارچگی بوده است لذا باید در همه عرصه ها، جامعه و در بین اقشار مردم وحدت و یکپارچگی ایجاد شود.
وی عنوان کرد : دغدغه مقام معظم رهبری بر حوزه فرهنگی است که در رابطه با نفوذ دشمن در این حوزه هشدار و تذکر داده اند.
امام جمعه هرات اظهار داشت : کشور ما اهل منطق است و همه دنیا کشور ما را به عنوان یک کشور صلح طلب می دانند.
جت الاسلام محمد رضایی امام جمعه پیشین هرات نیز در این آیین از مسولان شهرستان خاتم تشکر کرد و گفت : این همدلی و همراهی همیشه گره گشای بسیاری از مشکلات بوده است.
در ادامه این آیین مسوولان با حضور در گلزار شهدای هرات به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..