نماینده اردکان عنوان کرد:

در آمد شهرداری و دهیاری ها از محل عوارض صنایع افزایش یافته است

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت : با توجه به افزایش چشمگیر درآمد شهرداری ها و دهیاری ها از محل مالیات و عوارض صنایع، باید با ارائه خدمات گسترده شهری و روستایی بخشی از تبعات سوء توسعه را جبران کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز محمدرضا تابش  در جمع اعضای شورای اسلامی شهر اردکان با اشاره به اصل تعامل و تکیه بر کار کارشناسی و قانونی برای پیشبرد طرح ها و مدیریت شهری، در خصوص توسعه اقتصادی و صنعتی شهر و برخی طرح های توسعه ای واحدهای صنعتی نکاتی را بیان کرد.
وی از شورای اسلامی شهر اردکان درخواست کرد ؛ توجه شورا و شهرداری نسبت به محلات کم بهره تر که امکانات شهری محدودتری دارند بیشتر شود.
این نماینده مجلس با تشکر از زحمات و پیگیری های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردکان درخصوص موارد مطرح شده و برخی مسائل مرتبط با شهرستان مطالبی بیان کرد .
رییس شورای اسلامی شهر اردکان نیز در این جلسه گفت : اتحاد اعضای شورای شهر یک اقدام فرهنگی و مثبتی است که می توان گامی در جهت تلاش برای ارتقای جایگاه واقعی شورا محسوب کرد.
عبدالرضا آسایش افزود : شورای اسلامی شهر اردکان را می توان جمعی تخصصی دانست که خوشبختانه با همدلی و تلاش صورت گرفته ؛ اقدامات خوبی در سطح شهر اردکان انجام داده است.
وی اضافه کرد : ازجمله اقدامات مهم در حال اجرا را می توان به کاروانسرای سلطان، میدان امام علی(ع) و امام حسین(ع)، ورودی شهر، بلوار غدیر، استانداردسازی شهر بازی، بازار روز، پارک های محله و پارک جنت آباد و رینگ قطب آباد اشاره کرد.
در پایان این نشست که با حضور نماینده مردم اردکان، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردکان برگزار شد، درخصوص مباحث مطرح شده بحث و تبادل نظر و تصمیمات حمایتی در این خصوص اتخاذ شد.ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..