اولین نشست کتابخوان در میبد برگزار می شود

no-thumbs

اولین نشست «کتابخوان» روز چهارشنبه ۱۵ مهرماه در سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگی امام صادق(ع) شهیدیه برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز این طرح که به صورت کشوری در شهرستان های مختلف در حال برگزاری است از ساعت ۹ الی ۱۱ با حضور مسئولین شهرستان به اجرا درخواهد آمد.
 

محسن کارگر مسئول فرهنگی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میبد در گفتگو با صدای میبد گفت: در این نشست ۱۲ نفر به معرفی کتاب خواهند پرداخت که خلاصه ای از کتاب ها نیز به صورت چاپ شده در اختیار حضار قرار خواهد گرفت.


وی گفت: سلسله نشست‌های «کتاب‌خوان» به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب در کشور برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: در این طرح کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی، اهالی رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی، به معرفی کتاب‌های موردنظر خود می‌پردازند و در جلساتی که در فضایی صمیمی و با محوریت کتاب برگزار می‌شود، افراد شرکت‌کننده تجربیات مطالعاتی خود را برای استفاده سایر علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی به اشتراک می‌گذارند.


وی در پایان خاطر نشان ساخت: علاقه مندانی که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند می توانند جهت ثبت نام به سایت yazdpl.ir مراجعه و اقدام به نام نویسی نمایند. و همچنین برای توضیحات بیشتر می توانند به کتابخانه مرکزی شهرستان مراجعه نمایند.صدای میبد

بخش نظردهی بسته شده است..