۱۲ هزار نفر یزدی فیلم محمد رسول الله را دیدند

no-thumbs

مدیر پردیس سینمایی تک یزد گفت: تاکنون حدود 12 هزار نفر در این مجموعه به تماشای فیلم سینمایی «محمد رسول ا...(ص)» نشسته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمدیر پردیس سینمایی تک یزد با اعلام این خبر گفت: اکران فیلم سینمایی محمد رسول ا…(ص) به کارگردانی مجید مجیدی از پنجم شهریور در یزد آغاز شده و در میان استقبال بی نظیر مردم همچنان ادامه دارد.

 

احسان شوق‌الشعرا میزان فروش و استقبال مردم از این فیلم را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: این فیلم در مدت ۲۰ روز حدود ۱۴۰ بار در سه سالن پردیس سینمایی تک به نمایش در آمده و تا ۲۴ شهریور ماه حدود ۱۲ هزار نفر به تماشای آن نشسته اند که این آمار یک رکورد در یزد محسوب می شود.

 

وی با اشاره به استقبال بی سابقه مردم دارالعباده از این فیلم از همان روز های نخست اکران، اظهار داشت: این فیلم روزانه در هفت سئانس از ساعت ۱۷ الی ۲۳ در سه سالن سینما تک در حال اکران است.

 

مدیر سینما تک یزد با بیان اینکه بسیاری از مخاطبان چندین بار به تماشای این فیلم نشسته اند، افزود: پنجشنبه ها نیز اکران فیلم محمد رسول ا… از ساعت ۲۴ تا سه بامداد جمعه ادامه می یابد که نشان دهنده علاقه مردم به این فیلم و این گونه آثار فاخر است.

 

شوق الشعرا به جنبه های سمعی و بصری از جمله صدای دالبی، جلوه های ویژه و تصویر برداری بسیار زیبای این فیلم اشاره کرد و گفت: زمان نمایش این فیلم سه ساعت است و در این مدت تماشاچیان با علاقه مندی خاصی فیلم را دنبال می کنند و حاضر نیستند حتی دقایقی از آن را از دست بدهند.

 

وی با بیان اینکه هنوز فروش اصلی این فیلم در یزد آغاز نشده، افزود: حدود ۹۰ درصد افرادی که تاکنون برای دیدن این فیلم به سینما تک مراجعه کرده اند، مخاطبان عام و فیلم بین های حرفه ای بوده اند. البته این اثر معنوی مخاطبان خاصی را نیز دارد که هنوز برای تماشای فیلم مراجعه نکرده اند.

 

وی ادامه داد: با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و همچنین بازگشت مسافران از سفرهای تابستانی میزان استقبال از این فیلم افزایش می یابد.

 

شوق الشعرا افزود: این فیلم علاوه بر سینما تک در سینما جام جم یزد هم در حال اکران است.

 

فیلم سینمایی محمد رسول ا…(ص) به کارگردانی مجید مجیدی، پرهزینه ترین فیلم تاریخ سینمای ایران محسوب می شود که ساخت آن از سال ۸۶ کلید خورد.

 

این فیلم که بی‌سابقه‌ترین رقم فروش افتتاحیه یک فیلم در سینماهای ایران را به خود اختصاص داده، وقایع پیش از تولد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) تا ۱۲سالگی ایشان را روایت می کند.

 

علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، ساره بیات، میناساداتی، محسن تنابنده، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی‌ور، حمیدرضا تاج دولت، صادق هاتفی، محمد عسگری، هدایت هاشمی، نگار عابدی، پانته‌آ مهدی‌نیا و جعفر قاسمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..